Küsimused mulle

11. november 2015

Jõulueelne sagimine

On küll alles novembri keskpaik, aga minul on jõulustress. Täna alustasin lastele advendikalendri valmistamisega. Meena soovis esialgu Forzeni teemalist kalendrit, aga see tundus koos postikuluga hirmkallis ja sellest oleks rõõmu olnud vaid temale. Otsustasime, et sellist luksust me endile lubada ei saa, et teised lapsed siis pealt vaataks, kuidas Meena igal hommikul oma kalendrit puistab.

Tuhlasin natukene Pinterestis ja sain piisavalt ideid (LINK). Kasutan küll vaid üht varianti ja selleks on midagi sellist, aga minu oma loominguga segatud. Kui valmis on, näitan terviklikku lahendust ka.


Kotikesed täidan hea-paremaga, mida ma olen juba aegsasti varuma hakanud. Ehk õigeks ajaks saan kotid täidetud ka, kui nii edasi läheb.

Kuna ma tõesti igale lapsele eraldi sellist seadeldist teha ei viitsi, siis kotti saab neli asjakest/maiustust ehk siis üks kotike peidab enda sees nelja lapse üllatust. Jaskariga ma "lolli" mängima ei hakka, tema on juba suur.

Jõulukingi teen lastele sel aastal ühise, mis sai ka just äsja ära tellitud ja tuuakse siia jõuluajaks otse Saksamaalt. See "asi" peaks rõõmu tegema aastaid ja kõigile pereliikmetele.

Endale teen muidugi ekstra kingi, mille ma olen arvatavasti ära küll teeninud...LED- põrandalambi, mille valgel ma saan mõnusasti teleka ees käsitööd teha. Sobib ideaalset meie uude elutuppa.


Sellega on minu osa tehtud ja võime rahulikult ilma stressita jõule ootama jääda.

 

Kommentaare ei ole: