Küsimused mulle

31. detsember 2015

Aastavahetus



Hakkabki lõppema aasta 2015. Teen ka pisikese kokkuvõtte.

Meie pere jaoks on aasta vaieldamatult väga väga hea olnd. Virisemiseks ei ole mingisugust põhjust. Meie elukvaliteet on tänu Kodutunde külastusele väga palju paranenud. Meil on ruumi topelt rohkem kui eelmisel aastal. Kodutunde suurepärasest remondist saime innustust ka alumist korrust natukene kohendada. Nüüdseks on see tehtud. See ongi lõppeva aasta suurim saavutus.

Blogiga seoses on püsilugejate arv tõusnud 200-lt umbes 600-ni, mis teeb loomulikult rõõmu. On tekkinud kindel seltskond, kes elavad meie tegemistele kaasa ja võtavad meid juba kui "perekonda". On ka kurjusest vaevatud inimesi, aga neid võtan ma alati kui huumorit. Annavad blogile natukene vürtsi juurde, muidu olekski kõik liiga imal ja liiga ilus.

Blogijad, kellele mina kaasa elan, leiate minu blogrollist. Vahest olen natuke kurb, sest enamus kirjutavad LIIGA harva. Tahaks tihemini uusi postitusi. Eks ma ise teen ka pikemaid pause, aga see on täiesti vajalik. Siis on mul lihtsalt tunne, et ma vajan puhkust ja ma ei taha millestki kirjutada (kuigi kirjutada oleks paljustki). Aga siis ma jälle mõtlen, et ei juhtu midagi, kui iga minu samm teada pole. Kirjutan jälle, kui tahtmine on. Iialgi ma ei sunni ennast.

Saan Mallukast täitsa aru, kui ta masendusse langeb, sest ta on kohustatud kirjutama jumal teab millisest sogast. Tema oma tunded ja läbielamised paneb ta aga väga huvitavalt ja oskuslikult kirja. Loen tema reklaamiväliseid postitusi väga hea meelega. Loodetavasti saab ta reele ja võib edaspidi iseendaks jääda ja kirjutada endale meelepärastest asjadest.

Minu aastavahetus möödub järjekordselt rahus. Mulle ei ole kunagi meeldinud rahvarohkus, kära ja müra, kallistused ja uusaasta soovid. Kuidagi võlts ja näitemängulik. Paras tsirkus. Ma tavaliselt magan, kui teised aastat vahetavad.

Sel aastal istun ma teleka ees, niikaua kui viitsin ja midagi vaadata on. Lapsed on ema juures, et siis külapeale ilutulestikku vaatama minna. Stig on minuga ja magab juba magusasti. Jaskar, suur mees, on oma sõpruskonnaga kuskil seiklemas. Päris mõnus on üksi vaikuses ja rahus olla. See on ainus asi, mida ma soovin. Muusika minu kõrvadele.

Teile, armsad lugejad, soovin sellist aastavahetust, mis oleks teile meelepärane. Olgu see siis uhkes üksinduses, pereringis, sõpradega, soojas voodis või lemmiklooma seltsis. Kuidas kellelegi. Kordaminekuid ja meelerahu teile uuel aastal!

6 kommentaari:

anneli ütles ...

kõike head edaspidiseks!jõudu ja jaksu!

Kats ütles ...

Et jõud ei raugeks ja igasse päeva jaguks nii rosinaid,kui ka piprateri! Head uut!

Anonüümne ütles ...

Head Uut aastat kogu perele !
K.

jaana ütles ...

ilusat uut aastat teile :)

Anonüümne ütles ...

Rõõmsat ja asjalikku aastat!

Qing-Yuan Wu ütles ...

ei taha musisüljega imal olla aga.......... head vürtsirikast uut aastat :P
ja saa sellest Mallukast lõpuks üle!!