Küsimused mulle

3. detsember 2015

Astuge sisse vol. 2

Järg minu toa käes. Olen siin nüüd enam-vähem mingisuguse korra majja löönud. Päris 100% see asi siin niimoodi välja nägema ei hakka, aga elutähtsad asjad on paigas. Mul on plaanis veel üks mõnus lugemis/käsitöö nurk luua, kuhu oleks vaja üks mugav tool (soovitavalt tugitool) ja korralik põrandalamp (kingin enadale jõuludeks).

Planeerimisega on mul natukene raskusi. Praegu jääb nii, aga tulevikus oleks vaja riidekapile ja voodile siiski teine nurk leida. Eks näis, kuidas ma kohanen ja kus oleks neile parem paik.

Praegu näeb aga tuba välja selline...




Peegli skoorisin YSKI-st ca. 19 euroga


Rulood Depost ca. 18 eurot tükk (120 cm laiad)




Nurk, kus võiks tulevikus olla tugitool koos hea valgusega


LED valgusti

Mõnus päevavalgus on toas







 Enne...




15 kommentaari:

miiu ütles ...

taevas, kui kaunis tuba! tubli töö!

ShoppingQ ütles ...

Aitäh Miiu!

Linda. ütles ...

Need laed....
Imeline!

Kats ütles ...

Respekt!

Anonüümne ütles ...

Imeline :)))))

Victoria ütles ...

Sul on vága ilus kodu!

ShoppingQ ütles ...

Tänan!

ShoppingQ ütles ...

Ma ei tea, millist lage sa mõtled, aga uued laed on küll ilusad.

ShoppingQ ütles ...

Ausaltõeldes on küll, ise ka ei usu veel, et see kõik teoks on saanud.

ShoppingQ ütles ...

Tore, kui teiste silmis ka nii paistab.

Anonüümne ütles ...

Väga ilus!

ShoppingQ ütles ...

Aitäh! Jõudsin juba natukene ringi ka tuba tõsta, et ikka veel ilusam oleks:)

Linda. ütles ...

Need valged puitlaed. Mul on mingi kinnisidee nende suhtes :D

Victoria ütles ...

Ukselahendus on väga lahe! Aga kui tihedalt uks sulgub?

ShoppingQ ütles ...

Ega ta tihkelt ei sulgu, aga kui võtta, et sain siiani ilma ukseta hakkama, siis praegune lahendus on lausa luksus.