Küsimused mulle

7. detsember 2015

Astuge sisse vol. 3

Meie elutuppa siis. See koht on meil erilise tähtsusega, sest meil ei olnud pikka aega sellist kohta, kuhu ühiselt maha istuda ja telekat vahtida. See tuba oli enne Kodutunde tulekut lastetuba ja otsast lõpuni täistuubitud pluss veel igatemoodi läbikäidav. Telekas oli köögis ja olimegi ilma elutoata. Peale Kodutunnet sai see tuba omale trepi ja teise funktsiooni. Lapsed kolisid ülesse ja tuba läks ühisesse kasutusse.

Mis mind veel natukene häirib, on teleka kõrgus. See on liiga kõrgel. Telekas peaks pistikupesad ära varjama ja sutsu madalamal olema. Jaskar väitab, et palgid on liiga ebaühtlased ja ta otsis lihtsalt tasasemat kohta ja sinna teleka kinnitas. Aga ma olen kindel, et kuidagi peab saama madalamale.

Lisaks see raamaturiiul. Sellele on vaja paremat kohta. Sinna ta ei sobi.

Kolmest toast kõige lemmikum saigi see tuba. Eriti fännan ma seda lillelise tapeedi osa ja palkseina. Ja lagi on ka päris nunnu koos oma köitega.

Iseenesest näeb tuba välja selline...















 Oli see tuba meil selline...

Enne "Kodutunde" saabumist

Enne kapitaalremondi tegemist


9 kommentaari:

lilleriin ütles ...

Ilus, ma kujutan ette kui tore on ilusas elamises jõulusid vastu võtta! Kas seda lauda rohkem trepile lähemale lükata ei anna, et riiuli sinna seina ja laua vahele külgepidi lükata saaks? Kui riiul ka valgeks värvida, siis peaks üldmulje ok jääma. Ja kui palgid teleka kinnitamiseks allapoole olid kõverad, siis ehk saab lisaks mingi lühema lati seina lüüa nende kõverate palkide peale, mis aitaks telekat allapoole kinnitada korralikult ja peaks teleka taha varju jääma.

Anonüümne ütles ...

väga kole eklektika

Anonüümne ütles ...

Teil ikka see ajutine trepp, kas kodutunde poolt päris treppi ei tulegi? Muidu vahva, mul kohe läks mõte jooksma, et kuidas mööblit paigutada. See riiuli valgeks värvimine on hea idee küll. Ma ise paneks kirjutuslaua kuhugi mujale tuppa ja riiuli sinna asemele, kummuti lükkaks vastu telekaseina ja telekas sinna peale:)

Anonüümne ütles ...

Kuidas õhksoojuspumbaga rahul olete? Kas on ahjuküttele lisaks või põhiküte? Olen vaadanud, Kodutunne paigaldab neid tihtilugu.

ShoppingQ ütles ...

Kütame ikka ahjuga.

ShoppingQ ütles ...

Jääbki vist see ajutine trepp. Ei looda küll enam Kodutunde lubatut.
Ma proovin siin pakutud variante toa paigutamisel.

ShoppingQ ütles ...

Täitsa võimalik.

ShoppingQ ütles ...

Katsetame ära, aitäh kaasa mõtlemast😊

Anonüümne ütles ...

Televiisor peaks olema normaalsel kõrgusel aga mitte kui mingi lennujaama "teadete tahvli" ekraanid lae all nurgas. Lapsed vaatavad kael kõveras üles koguaeg. Ju ollakse nii kinni mingis mullis ja ei suudeta enam loomingulised olla. Proua Jaanika võiks mõelda, et selles toas uue televiisori ideaalne asukoht on trepi alla ja nurka palkseina, mees veab juhtmed uude kohta, sohva panna akna alla või nurgaga, muu loksub ise paika.