Küsimused mulle

4. jaanuar 2016

DIY: Linnumaja

Mõtlen juba päris mitu päeva, et peaks hakkama linnukestele süüa panema. Aga kuhu? Meie vana linnumaja on juba jupp aega lagunenud ja juba igavikuteel. Kuhu ma selle toidu panen lindudele. Kuskile madalale ei saa teri lihtsalt valada, sest kassid on meil ju ka.

Üks variant on plastikpudelist toidukoht välja lõigata. Hakkasingi siis lõiget selle tarvis otsima. Korra käis ka mõte peast läbi, et telliks/ostaks uue korraliku majakese.

Oma otsingutega jõudsin välja jällegi Pinteresti, nagu alati. Sealt saab alati abi ja häid ideid. Lõin otsingusse "vogelhaus basteln", lehitsesin natuke ja idee oli olemas - kohvitass alusega. Neid on mul küllaga ja kasutust nad niikuinii ei leia enam. Joome juba ammu kohvi suurtest kruusidest.

Otsisin välja mulle väga tähendusliku tassi koos alusega. See komplekt on pärit aastast 1995, kui ma esmakordselt Saksamaale praktikale läksin. Olin siis 17:) Sain selle kingiks oma perenaiselt. Saksa kvaliteet potselan ja mis peamine, minu lemmikvärvides. Nüüd ilutseb see mul hoovis õunapuu otsas ja sai omale uue funktsiooni. Loodan, et linnud oma uue söögilaua ka omaks võtavad.

Toiduks on neile Euroopa Liidu toiduabi tatar, jagan seda meelsasti lindudega:)


Valmistamine on imelihtne. Kasutust leidis uus liimipüstol. Riba liimi alustassile ja surusin kohe tassi sinna külge. Jupp nööri tassi sanga külge, toit sisse ja puu otsa.






Algne idee Pinterestist
Veel ideid siin (LINK).


4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Väga lahe värk lindudele :)

Kaisa ütles ...

Suurepärane!

Liisi ütles ...

Väga ilus lindude söögialus!
Ma arvasin, et see sinise tassiga pilt on kindlasti see "algne idee", aga tuli välja, et hoopis vastupidi. Tõesti ilus!
Kuidas linnu söögialuse on vastu võtnud?

ShoppingQ ütles ...

Ma oma silmaga linde nende uues toidukohas näinud ei ole. Äkki on liiga külm. Ei näe, kas nad söönud ka on, sest seal on suur kuhi lund.