Küsimused mulle

20. jaanuar 2016

Vaibamaania

Jagan teiega oma rõõmu. Lõpuks oli mul võimalus valida omale meeldivates toonides trikoopaela. Värve ja toone oli palju, oleks kõike tahtnud kaasa krahmata. Reaalsus oli aga see, et tuli teha valik. Kindel see, et valitud sai rohkem, kui plaanitud oli.

Plaan oli suuretoa vaiba jaoks valida kaks tooni. Lõpuks otsustasin siiski kolme tooni kasuks.


Järgmisena tekkis mõte, et tüdrukute tuppa sobiks ka üks roosa vaibake. Toone oli mitmeid. Mina valisin sellise...


Roosast püüan midagi romantilisemat välja võluda...

Foto: Inge's Boutique

Rohelist paela nähes tulid mulle kohe mõttesse poisid - Sten ja Stig. Nemad fännavad rohelist ja selles toonis vaip saab nende tuppa. Rohelist oli ka saadaval mitut erinevat tooni. Minu valik...


Rohelisega plaanin midagi taolist saavutada...
Foto: Inge's Boutique

Ja lõpuks ei saanud ma ei õelda ka valgele. Olen netis niipalju ilusaid valgeid vaipu näinud ja üks selline võiks ju minu magamistoas ka vabalt olla.


Midagi sellist püüan valmis teha...

Foto: Inge's Boutique
Kellel huvi tekkis, siis väikesed juhtnöörid, kust ja kuidas omale tööd koju tuua..heegeldamise näol.

See imeline koht asub Pärnus, Papiniidu 13, ruum 8. Enne oleks kena ette helistada ja aeg kokku leppida, sest inimene ise asub Pärnu-Jaagupis ja ta peab sinna kohale sõitma, kui ta juhuslikult kohapeal ei ole. Telefoninumber on:  5645 2630. Kogu info ja rohkemgi veel on olemas ka Inge's Boutique'i facebook'i lehel (LINK).

Pärnu, Papiniidu 13, ruum 8

Kohapeal algavad trikoopaela kilohinnad al. 6€. Poolidel olev pael on euro paar kallim. Kes ise heegeldaja ei ole, aga vaipa tahaks sellegi poolest, saab vastavalt oma soovile selle Inge käest tellida. Ma eeldan, et Inge käest. Ju poekesel ikka omaniku nimi on:)

Väga tähtis info, kohapeal saab maksta ka kaardiga!

Tegin koha peal ka omaniku lhkel loal mõned klõpsud. Kvaliteet on  kehva, sest pildid on telefoniga klõpsitud, aga no vaadake millised värvid...paelal, mitte fotode kvaliteedil :D







Nii valmivad kohapeal profipildid Facebook'i lehe jaoks, mis on imelised nagu isegi veenduda võisite (SIIN)...



Ja lõpuks üks muster ka, mida alustuseks kohe heegeldama hakata...



Ja massiliselt ideid Pinterestist (LINK).

Edu mulle igatahes. Tegevust jätkub pikaks ajaks, mis teeb ainult rõõmu.

Värvilisi trikoopaelu saab tellida ka e-poest (LINK)

6 kommentaari:

Victoria ütles ...

Jaanika Sa oled väga tore ja andekas ja ilus naine! Loen ja jälgin põnevusega kuidas Sa oma ilusat elu kujundad ja elad.Soovin et kõik Sinu ilusad unistused saavad teoks!

Anonüümne ütles ...

Ahh...ja sinna läheb mu rahanatukene nüüd! :D

tegelinski ütles ...

Aitäh leiukohta linkimast :)
Aga muidu... väga ilusad värvid valitud. Ja üldse, väga mõnus mõte.

Anonüümne ütles ...

No aitäh!:) Ma pean ka hakkama vaipa nüüd tegema. Tegelikult mõte kui selline oli juba ammu, aga eile veetsin terve õhtu vaipu vaadates ja nüüd on muster olemas, jääb üle oodata palgapäeva. Teen esimesena väikese vaiba, vaatan kuidas välja tuleb üldse.

Anonüümne ütles ...

http://nousevamyrsky.blogspot.fi/2012/02/ohjeet-ja-vinkit-osa-6-virkattu-matto.html Tegin sellise mustriga.endale magamistuppa ja tütrele kööki. Ilus tuli.Kui soomekeelses õpetuses arusaamisega probleeme siis pöördu julgesti facebookis Silvi Puri Kokkolast

Anonüümne ütles ...

Saadan veel selle. Ehk leiad midagi tegemiseks.http://www.lankava.fi/Ohjeita/EKO-ontelokuteet