Küsimused mulle

24. aprill 2016

Südamenädala tulemused

Nädal on läbi ja on aeg teha kokkuvõtteid. Minu südamenädala raames sadud tulemused:

Kiiret kõndi (ca. 6 km /h) tuli kokku nädalaga 23,21 km
Rattasõitu 7,34 km
Kaloreid kulutasin 1871 kcal

Lisaks sellele loomulikult igapäevane liikumine ja tegutsemine. Olen söönud tervislikult, joonud palju rohelist teed ja õhtul peale kuute ei toimunud mingit söömist, vaid tee. Maiustanud ei ole.

Kaalunumber käesoleva nädala algul oli 67,7 kg. Homme hommikul avaldan FB-i lehel uue kaalumise tulemuse. Praegu pole mõtet kaaluda.

Ise olen ma rahul oma nädalaga ja uhke oma tahtejõu üle. Kõndimine on olnud mõnus vaheldus päevale, sundinud ma ennast ei ole. Ilmu on olnud igasuguseid, aga õige riietusega pole ma ilma pärast küll tuppa istuma jäänud.

Ja nüüd preemiast. Et sama liini jätkata, premeerisin ennast uute kummikutega. Aitäh internetipoele Las kallab. Testkõndimine sai tehtud ja mulje on hea, jalad tundsid ennast neis väga mugavalt.


Uuel nädalal uue hooga! Premeerima ma ennast muidugi igal nädalal ei hakka, edaspidi on preemiaks alanev kaalunumber. Loodetavasti.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas sa mitte ei ostnud alles mingiaeg omale mingid kallimad kummikud? Et pikkadeks aastateks

ShoppingQ ütles ...

Kummikuid ei ole kunagi liiga palju, eriti maal ja sellises kliimas.

Anonüümne ütles ...

Ja ikkagi pöörasid Hunteri usku :)! Kaunitarid! Ma olen omade kummarite pihta nii mõnegi komplimendi saanud ja tõesti vägagi hästi annab kombineerida ka naiselikuma riietusega. Selliseid ratsastiilis kummikuid ihkan endalegi,aga võiks olla siis näiteks punast värvi. Kunagi osalesin ühes kollaste Hunterite loosis,õigemini tegin vennanaise jaoks luuletuse:
I HAVE A DREAM...
suht materiaalne,maine
if Estonian winter wanna make You scream,
kui üle saapasääre kõrgub laine,
aknast välja vaatan,nägu tõmbab mossi
ja talveilm mult jalga eeldab koledat kalossi.
Pole mõtet minna tühjast närvi,
ma lihtsalt halli juurde lisan veidi värvi
siinkohal appi tuleb YELLOW HUNTER RUBBER BOOT
mu jalg see vajab just kummikute paari uut.
Neis päikselistes kummarites igas linnas
oleks sügavaimaski lombis-loigus ma raudselt esirinnas.
See särav jalats möödujatelt mõtteis skooriks miljon like`i
ei külmaks jätaks nende ilu ka country site`i.
Vesi mu ees lööks ise kahte lehte jalas kui on HUNTER,
kulgeks läbi vihma,lörtsi kiiremalt,kui ketast heidab KANTER.

Igal juhul väga head ja ilusad kummikud!
Kadi