Küsimused mulle

18. november 2016

Viimane hiir

Mille üle mul remondi käigus kõige suurem hea meel on, on fakt, et eile vist oli see ajalooline päev, kui ma püüdsin kinni viimase hiire, kes meie kodus ennast sisse seadnud oli.

Alatihti haises meil siin halvaks läinud hiirte järele. Ja midagi teha ka ei olnud, sest hais tuli ahju alt. Kui vana ahi ära lammutati, tuli seal välja selline hiirte surnuaed, et õudne mõelda, et elasime sellises keskkonnas.Hea meel oli, et see asi korda sai. Ka põrandate alt tuli välja hiirte skelette.

Ülemisel korrusel olid meil ka hiired. Meena tuli tihti poole öö pealt alla ja kurtis, et tema ei saa magada, kui hiired krõbistavad. Hirm oli tal ka. Ja see oli juba päris suur probleem, et ta niiviisi ringi rändas oma tekiga öösel. Mis magamine see diivanil ikka on. Laps peaks ikka oma voodis magama.

Saigi lõks Steni tuppa riidekappi üles pandud. Kahe päevaga püüdsime kinni 4 suurt hiirt. Ma olin kindel, et sellega on hiirtest plats puhas. Lõks sai veel igaks juhuks üles pandud. Ega keegi seda enam vaatamas ei käinud, kui ükskord avastasin, et pisike hiireke oli juba haisema seal läinud. Mädanes ühesõnaga.

Meena sai jälle rahus oma voodis magada.

Siis aga kuulsin ma vannitoa lae peal jälle krõbistamist. 3 kassi on majapidamises ja hiired pääsevad ikka majja. Nii ta paraku on.

Eile hommikul, kui ma vetsus potil istusin, vaatan, hiir kõnnib aknalaual. Selline uimane ja otsib võimalust, et aknalaualt alla hüpata. Püüdsin siis nii palju potilt õngitseda, et surun teda mõne pudeliga. Ei õnnestunud, hiir liikus osavalt ja mul oli hirm, et lasen ta käest. Oli vaja tegutseda ja hiir ükskõik kuidas, kätte saada. Pühkisin suurema tilkumise ära ja püksid rebadel, kargasin käega teda püüdma. Krabasin ta pihku ja pigistasin (jah, suht rõve, aga mis sa hädaga teed). Samal hetkel kargas hiir mulle hammastega põidlasse. Oi kui valus oli ja veri kohe jooksis. Kutsusin Stigi omale appi. Palusin tal välja ukse lahti teha, ise samal ajal püksid rebadel, ukerdasin välisukse poole. Hiirt pigistasin ma vist nii kõvasti, et ta silmnähtavalt kustus mu käte vahel. Kutsusin kiirelt kassid kohale.

Järgmine probleem oli, kuidas ma kassidele serveerin seda hiirt. Mul oli hirm, et kui hiire maha lasen, paneb see liduma ja kui ma otse oma käte vahelt annan, siis tõmbavad kassid mu käe veel omakorda lõhki. Aga nagu õeldud, hiir oli teovõimetu ja kass krabas ta kohe lõugade vahele. Üks kass, teised peavad omale ise hiiri püüdma. Ma olen piisavalt neid juba aidanud. Nüüd ma siis naiivselt arvangi, et see hiir oli viimane.

Selline vaatepilt avanes sahvris riiuli taga. Tänaseks likvideeritud:)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sa peaksid ikka kassid tuppa lubama, siis poleks hiirteprobleemi ka.

ShoppingQ ütles ...

Tead sa, ma olen neid kutsunud ja meelitanud, aga kui kass pole toaga harjunud, siis ta siia ei tule. Nad on toas täiesti pinge alla ja kardavad. Aga vast hoiavad kõrvalhoonetes korra majas vähemalt.

Anonüümne ütles ...

See hiire hammustus on paha asi...