Küsimused mulle

23. detsember 2016

Krdi Jõuluvana :D

Nüüd olen ma plindris. Juhtus midagi sellist, mida ma ette näha ei osanud.

Meenal, nagu kõigile teistelgi lastel üle Eesti, toimus koolis jõulupidu. Ja kui ta ükskord koju jõudis ja muljetama hakkas, siis selgus tõde. Kui ta varem Jõuluvana olemasolusse eriti ei uskunud, siis jõulupidu koolis keeras selle teadmise tal totaalselt peapeale. Ta oli nimelt koolis päris tõelist Jõuluvana kohanud, kes oli kõiki meie perekonna saladusi teadnud ja kes lubas talle kindlasti soovitud näuguva kassi jõuludeks tuua. See olevat PÄRIS Jõuluvana olnud.

No nii Jõuluvana, laps ootab. Kui lubasid, paluks ka lubadusi täita. Ja kui sa juba kõiki meie pere saladusi tead, siis oleksid sa pidanud teadma ka, et sel aastal kinke ei ole ja ei tule, eriti veel seda 80 eurost roosat näuguvat kassi.

Nüüd ma kuulen iga jumala päev, mitme päeva pärast Jõuluvana tuleb ja Meenale kassi toob. Kaalusin isegi kassipoja võtmist, et too siis toakassiks harjutada ja Meena soov täituks, aga ei...liiga suur vastutus ja kõik pereliikmed sellele küll hea pilguga ei vaata, kui igal pool kassikarvad oleks.

Viimases hädas kulutasin pere eelarvet ja muretsesin kuuse alla panekuks ühe interaktiivse kõutsi, kes ka näub. Äkki läheb õnneks ja Meena võtab selle plastmass junni omaks. oli natuke odavam, kui see 80 eurone kass. Ja Stigile ei saanud ju ka jätta kinki ostmata, kui Meenal on. Las siis olla.

Nüüd aga läheme lastega jõulukuuske otsima, kohe, kui vihm järgi jääb. Siis võivad jõulud tulla.



3 kommentaari:

reet ütles ...

Oh kui rumal lugu. Kas Meena on kunagi vaadanud filmis "Üksinda kodus", kus väike Kevin ilusti ära seletab, et sina-vana muidugi päris ei ole, aga sa töötad tema heaks ...? Ja Vana samal ajal paaniliselt suitsu peidab ja habet õigeks sätib. Äkki oli see teie kooli jõuluvana ikka ka üks kaastöötaja, kes püüdis ägedam välja paista ja sellepärast muudkui lubadusi loopis? Meenale on pettumus muidugi nii- ja teistpidi. Sellised lood ja uskumise on üks põhjus, miks meie oma laste jõuluvanausu eos likvideerida püüdsime - kuigi see on õuuuuudselt raske ja kole, kui terve maailm ümbeeringi räägib, et Vana toob kõike, mida hing ihaldab.

Kaisa ütles ...

Aga võib-olla tõesti ta tuleb?

Ülle ütles ...

Ja meie laps teatas, et teil sellist raha nagunii ei ole, et mulle 900 eurone arvuti osta, nii et ma tellisin selle Jõuluvana käest. Pagan küll, ma ei saa ju ise lapse Jõuluvanausku hävitama hakata aga majapidamisse veel ühte arvutit juurde ostma ka ei tahaks nagu hakata. Seekord saab süntesaatori ja Jõuluvanalt kirja, miks ta arvutit ei toonud aga kui tulevikus mopeedi, uut autot vms. tahtma hakkab, tuleb seda maailmapilti ikka avardada. Ma arvan, et mina teadsin juba enne esimest klassi, et Jõuluvana ei ole olemas :) Muidugi võib ka vabalt olla, et poiss teeb meile peenelt tünga.