Küsimused mulle

20. detsember 2016

Ok, murdusin:D

Jõulud on ikka maagiline aeg. Sa küll sisendad endale, et sel korral vaatad kõigest mööda ja mitte midagi ebavajalikku kokku ei osta, aga poodides on kõik nii ahvatlev ja kaunilt pakendatud, kutsub kohe ostma. Eriti jõulude aeg. Ja kõige hullem lugu on veel alkoholipoes. Hakka või jooma. Pakendid on ilusad, hinnad soodsad. Alkohoolikutel on elu ilus.

Nädalavahetusel sai üle pika aja Ruhjas käidud. Lihtsalt toitu ostmas. Aga katsu sa vaid toiduga piirduda, kui igal pool on jõulumeelelolu ja tahaks ju ka kellegile rõõmu teha, mis sest et ressursid piiratud on. Aga kui raha vähe, siis tuleb nutikas olla. See mulle asja juures eriti meeldib, et tuleb leida alternatiive.

Nagu ma siin varemalt juba mainisin, siis leppisime lastega kokku, et jõulukinke sel aastal ei ole ja ei tule. Meenal oli seda muidugi väga raske mõista ja eks Stig unistab ka ikka puldiautost. Eks näis, kuidas nad need jõulud üle elavad. Saavad eluaegse trauma minu köögimööbli pärast võib-olla.

Nii ma siis kõndisin Ruhja poodides ja otsustasin ikka lastele ise kommikotid komplekteerida, kõigest heast ja paremast. Jälgisin muidugi hindu ka ja üritasin võimalikult palju soodushindadega maiustusi kokku koguda - igast poest midagi.

Täna leidsin ma sellise hetke, kus sain kommid nelja kotti võrdselt jagada ja seda salaja. Sellist hetke oli üsna keeruline leida. Õhtul, kui lapsed juba voodites olid, olin mina ammu juba kustunud. Ekstra äratust ma ka ei tihanud panna, et siis garaazhi hiilida komme pakkima. Tegin seda täna. Stig oli küll kodus, aga ütlesin talle, et mul on vaja garaazhi minna korraks ja saigi asi aetud. Keegi ei aimanud midagi.

Rehkenduse tegin juba toas soojas. Kommikoti maksumuseks tuli ühele lapsele 4,60. Stigile ja Meenale on üks Disney üllatuse laadne kuul ka lisaks, nende kott läks maksma 6,25. Väga hea hind minu meelest ja sisu on ka päris huvitav. Natukene rõõmu ikka lastele:)

Kommikotid jäävad jõule ootama
Ruhja jõulukuusk 2016

Ruhja jõulukaunistused

Muideks, mul hakkas esmaspäevast puhkus. Tänaseks on rahaasjad ka nõnda kaugel, et köögimööbli teisest osamaksust on koos ca. 2400 eurot ja elamiseks jääb täpselt 211 eurot. Mööbli jaoks on vaja veel ca. 300 eurot, aga õnneks on sinna veel aega. Olen üsna rahul asjade käiguga, kuigi peame kitsalt läbi ajama.

Õnneks on kõik põhilised kulutused tehtud, midagi on ka unustatud asju, aga ega kõikjale ei jõua. Kulutusi on olnud omajagu. Lastele kooli kingid, lasteaia kink, teatrid, ühissöömised klassiga, blogijate jõululoos, üks sünnipäev. Kogu aeg peab olema raha, et millegi eest maksta. Ilma ei saa.

Nii ta on. Aga olen õnnelik ja rahul. Aasta on igati korda läinud ja ma olen meeletult teha jõudnud, uskumatu lausa. Olen auga puhkuse ära teeninud, igas vallas:)

Kommentaare ei ole: