Küsimused mulle

8. jaanuar 2017

Kooliks valmis

Meie pere lapsed on kõik aegsasti kooliks-lasteaiaks valmis. Juba eile vannitasin pisemad lapsed ära, eriti just Meena, sest tema juustega on suurem see operatsioon. Kõigil said küüned lõigatud, kõrvad puhtaks ja täna oli sedajagu kergem ja rahulikum päev.

Kooliminekut ootavad kõik, mis on ju väga hästi. Ja Stig ootab ka lasteaeda minekut. Iga kord, kui ta kuulis, et täna on reede (lasteaias tähendab see mänguasjapäeva), siis vajusid tal suunurgad alla. Ta on mul juba pikemat aega kodus olnud, nädal enne koolilaste vaheaega juba. Ma ei näe mingit vajadust iga hommik ja õhtu talle lasteada järgi sõitmist, kui ma ise kodus olen. Kokkuhoid missugune esiteks ja ega tal kodus ka viga pole. Lõunast on juba teised lapsed ka kodus, nii et igav ka ei tohiks hakata.

Korra käis peast isegi läbi, et võiks Stigi lasteaiast üldse ära võtta. Ta on selle kodus oldud ajaga meil siin väga palju õppinud. Meena alalõpmata õpetab talle midagi, mängivad igasuguseid rollimänge, õues saab käia, kehalist teeb, süüa saab. Ainuke asi, lõunauni on tahaplaanile jäänud. Aga seda pole vajagi, kui laps 9-10-ni magab hommikuti. Eriti suurt kaotust pole, võita aga küll. Lasteaiatasu hoiaks kokku + kütus edasi-tagasi sõidule ja ega aeg maksab ka midagi.

Vaatab. Homme on mul plaanis teda veel viia. Selleks puhuks sai ta täna juba kaheksast voodisse ja unne. Eks näeb, kuidas see ärkamine on, sest vaheajal on meil asi ikka totaalselt käest ära läinud. Kõik on vaba olnud - telekas, magamaminek, ärkamine. Täna on kord jälle baasis ja maja on vaikne. Kui mõnus:)

2 kommentaari:

Mari ütles ...

Aga Meena on ju nüüd päeval koolis, kas Stigil ikka kodus igavaks ei lähe? Ja ise ei saa ju ka tööajal intensiivselt lapsega tegeleda?
Ma muidugi ei tea, milline lasteaed teil on, aga minu samavana laps oleks küll löödud, kui ei saaks lasteaeda enam teiste lastega mängima minna:) Aga usun, et kindlasti on lapsi, kellel on parem päev üksinduses veeta, kui lasteaias v6ib olla stressis olla.

Unknown ütles ...

head uut aastat, ja ma olen ka valmis kooli.

fairyin