Küsimused mulle

8. jaanuar 2017

Kuidas ma peaaegu uue külmkapi oleks saanud

Sügisel mingi aeg juhtus nii, et külmkapp lakkas ükspäev lihtsalt töötamast. Ahjaa, see oli vahetult enne kooli algust, Meena ja Stigi issi oli ka just siin. Siis ta lubas suure suuga, et oh, pole viga, õhtul töölt tuled on vana väljas, uus sees. Jutupaunik nagu ta on. Lõpuks juhtus ikka nii, et ta lihtsalt auras ära, ilma head aega ütlemata ja polnud tema asigi, kuidas me ilma külmkapita hakkama saame.

Aga mis sest ikka. Olen harjunud ju ise hakkama saama. Meeste jõu ja abiga sai kapp remonti viidud. Nädal aega ja kapp oli korras. Maksma läks remont ca. 100 eurot. Olin rahul, sest kapp nägi välja nagu uus ja samaväärne uus asemele osta oleks olnud jupp maad kallim.

Ja nüüd ükspäev lapsed teatasid, et kapp on jälle katki. Kuna ma ise olen sukeldunud töösse, siis ega ma eriti asjasse süveneda ei tahtnud. Ma eiran tavaliselt sellised ebameeldivaid asju. Kui ma siis ükskord mahti sain asja uurida, selgus, et jah, kapp seest soe ja nii üürike siis oligi see aeg, kui remonditud kapp meid teenis. Natukene olin kurb, aga asjal oli ka hea külg. Nüüd tuleb uus kapp muretseda ja kellel ei oleks hea meel tutika külmkapi üle. Rahaga on küll kitsas, aga kuidagi oleks ikka kuskilt näpistanud.

Alles järgmisel hommikul tõmbasin tepsli seinast välja ja häälestasin ennast sellele, et kapist asjad välja külma saaks. Mõttes kiitsin veel head krõbedat ilma. Piimad said esikusse külma tõstetud, sügavkülmaga tegelemise lükkasin edasi, sest seal nii kähku suurt kahju juhtuda ei saa.

Kuna köögimööbel on tellitud täpselt külmiku kõrguse järgi, sest külmiku kohale tuleb veel seinakapp, siis hakkasin netist täpselt 177 cm  kõrgust kappi otsima. Kuna kodutehnika tuleb kõik must, siis üheks kriteeriumiks sai pandud ka must. Ja mida polnud see oli minule vajalikus mõõdus must külmakpp. Pole olemaski. Jätsin asja katki ja tegin tööd edasi.

Ja siis astus läbi "onu Heino". Ja kui ta juba siin oli, kurtsin oma kurba saatust ja ta tsekkas kapi üle. Enne veel, kui ta tee kaitsmeteni vabaks tegi, pani ta tepsli uuesti seina ja oh imet, kapp hakkas tööle. Lasime käia, et siis kontrollida, kas ta külma ka teeb. Ja kujutate ette, kõik oli korras. Ma ei saa aru, milles asi oli. Tepslit liigutasin minagi päev varem, et ikka ühenduses kindel olla, igasugu nuppe vajutasin ka igaks juhuks, aga vot ei ole selliseid kuldseid käsi.

Nii ma oma uuest kapist ilma jäingi selleks korraks:)

2 kommentaari:

marimanniste ütles ...

http://eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=stepsel

Liisi ütles ...

Ei kommenteeri absoluutselt mitte paha pärast aga Sul on üks sõna valesti kinnistunud (või s-täht ei tööta) :D Õige on "stepsel".