Küsimused mulle

20. juuni 2017

Suht kahtlane kook

Leidsin netist ühe huvitava koogi retsepti (LINK), mis mulle meeldima hakkas. Nii väga hakkas meeldima, et mul oli kindel plaan see korra läbi teha ja ära maitsta. See on tuletatud Brita koogist ja kuna ma alles oma 40-ndal sünnipäeval sain esimest korda maitsta kuulsat Brita kooki, mis mulle muideks väga maitses, siis sellest ka minu huvi rabarberitega variandist.

Ühel nädalal printisin retsepti välja, teisel varusin puuduolevad asjad ja nüüd kolmandal Meena suurel survel sai asi kätte võetud.

Kui tainas valmis oli ja retseptis seda poolitada paluti, siis tekkis esimene vastulöök. Kui ma oleks seda kogust veel poolitanud, poleks minu tordivormi põhi kaetudki saanud. Mul oli küll suts suurem vorm, kui retseptis kirjas, aga ikkagi kuidagi napp tundus see asi. Mängisin oma plaanid kohe ümber. Panin kogu taina vormi ja sain õnneks põhja kaetud. Siis lugesin pingsalt retsepti ja suutnud uskuda, et besee läheb kohe otse toore taigna peale. Kujutasin ikka ette, et enne tuleb põhja natuke küpsetada, siis besee peale ja uuesti ahju. Retseptis aga sellist "kaupa" ei olnud. Järgmiseks küpsemise aeg. Ette oli nähtud 25 minuti. Mina kartsin aga, et nii jääb küll tainas tooreks ja küpsetasin rahumeeli edasi. Oleks olnud päris halb üllatus, kui kook oleks keskelt tainas olnud.

Kuna mul oli teist põhja ikkagi veel vaja, siis asusin kohe uue kallale - tegin uue koguse tainast. Ühesõnaga pidin taina osas retsepti duubeldama. Selle eest oli aga rabarberi massi liiga palju, kõike ma ära kasutada ei julgenud - oleks silmnähtavalt liiga paljuks läinud. Mäsu oli, aga selline ta tuli:

Rabarberi-Rita tort (kook)

Eks ta natuke kiirustades sai tehtud, põhjad ei saanud korralikult jahtuda ja seega oli kreem vahel soojast vedelaks läinud. Peaks siiski üleöö külmas seisma, siis oleks enamvähem. Lastelt sain hinded ka: Meena 8, Sten 10, Mete 10, Stig 3. Ema hindas ka 10-ga, aga võimalik, et viisakusest. Ise ma ütleks, et olen paremaid kooke saanud:D Niigi patustasin, aga maitsta oli vaja. Ja kulbid ja kausid lakkusin ka lõpuks puhtaks.

Täna oli märgiline päev ka minu kaalujälgimises. Loodan et 6-le enam 8-t kõrvale ei tule. 67,6 kg näitas hommikune kalumine:)

Kommentaare ei ole: