Küsimused mulle

9. juuli 2017

Saksamaal "kein Papier"

Juhtus selline asi, et ma nagu ei oskagi seisukohta võtta. Käisime kõik ühiselt McDoldsi's WC-s  - naised naiste omas, mehed meeste poolel.

Toimetused tehtud, tuleb Stigi issi mulle rääkima, kui naljakalt pidi Stig omi asju ajama. Kaaned tõstab potil kõik ülesse, püksid ajab nii maha kui vähegi kannatab ja peale pissimist pühib tilga paberiga ära. Et miks nii. Mina kehitasin vaid õlgu, sest tal on ju vaid emmelt eeskuju võtta ja ju siis käitubki nagu naised (prilllaud välja arvatud). Kuidas mehed toimivad, mina ju ei tea. Olen oma last nii hästi õpetanud, kui oskan.

Teised lapsed pidavat koolis tulevikus narrima hakkama, kui sellist tsirkust näevad. Nojah, kuulasin siis tema versiooni ära ja püüan oma lapse ümber õpetada.

Kui koju olime jõudnud, siis Stig läks põõsa alla pissile (värskes õhus pissimine pidavat tervislik olema) ja hüüdis varsti: "palun paberit". Issi vastu: "Saksamaal kein Papier".

Kuidas see asi siis päriselt ka on? 

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Küll see ikka normaalne on paberiga pühkida kui ei soovi et aluspüksid märjad oleks!

Anonüümne ütles ...

MInu mees istub nagu naine (hästi pika kasvu, ütleb, et püsti muidu pritsib kõik täis) ja pühib ka ilusasti ära... oh seda laste naeru, kui issil tilgad püksis :D

Anonüümne ütles ...

Mu sõbranna rääkis kord, et kui tema käskis oma põnnil noku paberiga ära kuivatada, siis ajas too silmad rõngasse ja teatas, et issi käskis raputada.
No ja minu omad arvasid siin praegu samamoodi, et raputamisest piisab.

ShoppingQ ütles ...

No ma ka ei tea. On meestel alles mured.

ShoppingQ ütles ...

Minu arust tehku mida tahavad, peaasi, et ise rahul on.

ShoppingQ ütles ...

No näed, kõigil oma veidrused ja harjumused.