Küsimused mulle

11. august 2017

Eile oli palgapäev

Oli küll jah ja väga hea et oli. Aga selle kuu seis on nii nagu ta. On palju laristatud, on ettenägematuid väljaminekuid ja sel kuul on vaja maksta veel paar päris prisket arvet ja lapsed tahavad veel mere äärde ka. Eks sinna kulub ka õige pisut. Midagi laiutada meil ei ole. Ütlesin juba lastele, et oma võileiva teeb igaüks kaasa, diisli jaoks olen vaid nõus kulutama. Aga ära ka ei saa seda väljasõitu jätta, isegi mitte raha pärast. Lapsed ei jõua õhtut ära oodata, kui me minema sõidame.

Kõige olulisem, nagu alati minu puhul on, maksud peavad makstud olema. Ajast kui me lasteraha rohkem saame, jääb mul lasterahast peale maksude tasumist alles üle 400 euro. See on päris suur raha. Nii et riigi poolt ütlemata suur abi vähemalt meie perele. Palgast maksan ma alati isalt laenatud "köök korda"raha. Sel kuul oli palka puhkuseraha arvelt vähem, seega ette ära kulutatud juba.

Selle kuu ettenägematud väljaminekud on trahv kiiruseületamise eest Poolas ja Meena lennupilet. Sellest ka meie selle kuu pingeline eelarve. Alles on mul veel ca. 300 eurot, aga maksta vaja on veel üks hambaarsti arve ca. 200 eurot ja muidugi see trahv ja elada ka vaja ja siis merereis ka veel. Selgelt on näha, et oleme miinuses. Aga ma ei heida meelt. Olen täitsa põnevil, kuidas ma välja siplen:D

4 kommentaari:

Kerlo ütles ...

Meena issi ju ise kutsus lapse kulla, aga eeldab, et Sina maksad soidu:)? Noua valja!!

ShoppingQ ütles ...

Ma ise kahtlustan, et ta arvab kõik Meena sealsed kulud ka elatisrahast maha. See oleks nii tema moodi.

Anonüümne ütles ...

Kas see mitte polegi issi kaval plaan, et sind elatisrahadest ilma jätta või neid vaidlustada... Sa ole ettevaatlik.

ShoppingQ ütles ...

Eks ma olen valvas ikka, aga iseenesest ju tore, et ta on valmis ka oma lastega aega veetma ja nägema, kui palju nendega tegelikult tegemist on, ei kasva iseenesest.