Küsimused mulle

19. veebruar 2018

See ka siis tehtud



Kui mulle esialgu tundus, et see katuseboksi värk on minu jaoks liig mis liig, siis Youtube´is natukene ringi uurides sain vähemalt niipalju asja selgemaks, et igasugune raam sinna ei sobi. Noh et võtan suva "mosse" raami ja panen aga katusele. Naisterahva mõistus.

Ja mis veel parem. Kui isa helistas ja uuris, kas ma ma boksi tahan, siis pidin minutitega otsustama ja vastuse andma. Loomulikult hindasin ma kohe oma finantsolukorda ja kuna pakkumine olevat ülihea (ca. 169 eurot uue boksi eest), siis mõningase kaalumise peale helistasin isale tagasi ja ütlesin, et võtan selle. On ju ülihea suvel boks katusele panna, kui mere äärde sõit. Saab palju asju boksi paigaldada ja autos sedajagu ruumi ja õhku rohkem. No ja meie kohe.kohe saabuv Saksamaa reis. Kuluks ju marjaks ära küll. Rahaliselt oleks see ju ühekordne kulutus ja asi eluks ajaks olemas. Aga et sinna veel mingit katuseraami vaja oli, seda ma ei osanud sel hetkel isegi mitte kahtlustada. See selgus hiljem ja ka see, et raam võib kallimaks minna, kui boks. Vat siis hakkasin juba natukene kahetsema oma kiiruga tehtud otsust.

Igatahes tol korral, kui isa boksi ära tõi, ei teinud ma rahast juttugi - noh et oleks ära maksnud või nii. Mul oli plaanis see tasumine uude kuusse lükata, et natukene hajutada oma raha väljavoogusid:)

Järgmine kord, kui isa nägin, andsin talle oma plaanist teada, et ta liigselt pabistama ei hakkaks, et tahan maksmisest kõrvale hiilida. Ja siis selgus tõsiasi, et see boks jääb mulle sünnipäevakingiks. Varane kink ühesõnaga. Kas ma ei olnud rõõmus, olin küll. Nii rõõmus olin kohe, et lubasin katuseraami probleemi kohe jutti ajada. Ilma suurema põdemiseta, mis see maksab. Olin ju niigi juba pea 170 euroga plussis:)

Helistasin siis paari kohta, et uurida, mis see värk ka maksab. Lõpuks otsustasin siiski jälle Amservi kasuks, sest hinnavahet ei olnud. Mitu päeva muidugi põdesin, enne kui aja kinni suutsin panna. Nüüd on see tehtud. Minu poolne panus tuli kokku 240 euri raam+ paigaldus ja asi lahendatud. Aga selle raha eest sain esinduse mugavusi ka tunda. Ootasin kohapeal, kus sain kvaliteetset kohvi juua, taevakanaleid vaadata ja värske "mursilka" oli ka olemas. Müstilised kohad on need autoesindused, hästi elavad. Teadagi, kelle arvelt.




6 kommentaari:

Ülle ütles ...

Kas Sa oled juba vaadanud, kui palju kütusekulu nüüd suureneb? Tuuletakistust on omajagu. Ma olen mõelnud, et meil võiks ka ühel autol olla aga pole mõtlemisest veel kaugemale jõudnud.

Alli Kass ütles ...

Kütusekulu läheb nüüd boksiga üles jah. Pildi järgi tundub see kuidagi hästi kõrgel ka istuvat, mis aerodünaamikale just väga kaasa ei aita. Võimalik, et pilt muidugi petab.

Muidu kiidan ostu praktilisust ja kui autot hakkad kunagi edasi müüma, siis raam on jälle lisaväärtus neile võimikele ostjatele, kes rattaid, boksi või muud kamarajura tahavad katusele tõmmata. Vahvaid ja mugavaid reise uue boksi seltsis!

Unknown ütles ...

Nõustun,kütusekulu tuleb kindlasti suurem,kui boksi ja raami otseselt vaja ei ole vedelegu garaasis.
Kütusekulu aitab vähendada natuke suurem rehvi rõhk,mõistlikult suurem,mõistlikult.
Janek.

ShoppingQ ütles ...

Kui sõita liikluseeskirjade järgi, siis kulu täiskoormaga 5-5,2 l/100 km.

ShoppingQ ütles ...

Reisil käidud, kulu enamvähem klaar ja ei midagi hullu. Praktilisus kaalub kõik kulu üles.

ShoppingQ ütles ...

Rehvid jäid küll pumpamata, aga boksi võtsin kohe peale reisi maha. Raamide osas olen veel kahevahel. Võtta maha või mitte?