Küsimused mulle

18. mai 2018

Äärmine nahaalsus

Ma olen praegust täiesti shokeeritud. Telia tuli välja oma korrastatud teenuspakketidega ja ma siis helistasin nende infotelefonile, et uurida, kuidas see lahkumine välja näeb - kas pean kõik oma paketiliikmed esindusse kaasa võtma või piisab minust, kui lepingu omanikust. Mul on äärmiselt heade tingimustega tähtajalised lepingud suuremal osal perest ja teenindajalt küsides, mis neist tähtajalistest asjadest saab, siis tema luges ette trahvisummad sadades eurodes, mis ma lahkudes tasuma pean. Ma ju oleks heameelega edasi samasuguste tingimustega, minust mitteoleneval põhjusel aga neid hindu kergitati Telia poolt. Ja mina maksku trahvi? Ma ei tea, kas see teenindaja ikka sai aru, millest ta rääkis või olen tõesti mina loll. Kuidas see võimalik saab olla?

Appii, ausõna:D

Korrastatud teenuspakett, mis käib mulle silmnähtavalt üle jõu:D

4 kommentaari:

Sjuteist ütles ...

kui Elisa hindasid muutus, siis tuli kiri, et soovi korral võib trahvita lahkuda (aga ma ei tea, kuidas siis järelmaksud oleks edasi läinud).

ShoppingQ ütles ...

Sama jutt Telias (Diilil): Uu(t)e pake(t)ti(de)ga mittenõustumisel on Sul soovi korral õigus vastav sideteenuse leping leppetrahvita üles öelda, teavitades meid sellest enne 11.06.2018.

Aga teenindaja väitis mulle muud. Ja ei pea silmas üldse neid numbreid, mis on telefoni järelmaksuga seotud.

Anonüümne ütles ...

Muuseas, minul Telia alles muutis paketihindu. Nad tegid eelmisel aastal paketimuudatused, millega muudeti andmemahu suurusi (minul oli enne 5GB, aga uutes pakettides oli 3 (või 4, enam ei mäleta) ja 8 - vahepealset varianti polnudki). Hind kerkis loomulikult 2 euro võrra. Alguses ma paketti vastu ei võtnud (varasemalt oli neil nii, et kui vastu ei võtnud, siis olidki vana paketiga nagu uunikum), aga lõpuks anti mõista, et kas võtad või pead lahkuma - võtsin siis vastu. Ja nüüd - uuesti ja veel kallimalt! Nurjatud.

ShoppingQ ütles ...

Kellele seda jama vaja on? See sunniviisiline pakettide vahetus toob mu ellu niipalju tühist jama, nagu mul muud teha ei oleks, kui pead vaevata oma telekommunikatsiooni probleemidega. Lihtne ju, kui jamada ei viitsi, jätkub leping, aga seda siis kõrgemate hindadega. Klientide mure on ainult maksta ja kõike seda toredust üleval pidada. Ja kui ma ikka nõus ei ole jätkama suuremate tasudega, siis on seda ümbervormistamise jm. jama parasjagu. Milleks?