Küsimused mulle

29. mai 2018

Kuumus tapab! Täna oli mul linna hambaarstile jälle asja ja kuna õhtupoole oli koosolek töö juures, siis organiseerisin oma elu nii, et vahepeal koju sõita vaja ei oleks. Teeehitus vahetult enne Viljandit, kruusavedu meie oma Lilli tee peal - pigi lainetab asfaldil kuumusest ja rasketest veokitest ja iga kell võib kivi jälle autoaknasse lennata - mina kardan selliseid asju. Katsun võimalikult vähe Viljandi suunal liikuda.

Smuugeldasin ennast kontorisse tööle. Sel puhul pidin jälle IT-meest tüütama, et ta mul sealsesse arvutisse vajaliku programmi organiseeriks. Kõik see võttis aega. Lõpuks tehti minu pärast koosolek varem ära ja ma ei pidanudki õhtuni seal olema. Ma poleks eriti produktiivne ka olnud. Kuumus kabinetis, kus ma töötasin, oli kohutav. Nagu kasvuhoones. Ja arvuti oli ka võõras, andis pusida. Oma asjad oma kodus on ikka kõige paremad ja kliima mul siin toas on ka päris hea. Mõnus tuuleõhk, vilu, tahan puhata, jalutan kanade juurde jne. Ühesõnaga parim koht töötamiseks on oma kodu:)

Tööpostil
 Hambaarsti juures käisin täna konsultatsioonil. Olen nüüd oma hammasteprojektiga nii kaugel, et varsti hakatakse breketeid maha võtma. Hambad on sirged, juured sirged, nüüd peame plaani, mis edasi. Teemaks olid sillad, implantaadid ja portselan, millega hakkame pihta augusti keskel. Tundus kohati päris kohutav. Antibiootikumi kuur vahetult enne kruvide paigaldamist igemetesse, siis 3 kuud ooteaeg, kuni need luustuvad. Paralleelselt tegeldakse sildade ehitamisega. Pidi ikka paras operatsioon olema. Kokku kolme augu täitmine uute hammastega läheb mulle umbkaudu maksma ca. 4500 eurot. Ja see, et ma sellest teada sain e. konsultatsioon, maksis mulle 35 eurot.

Ühesõnaga pikk ja valulik tee on veel ees. Lisaks üsna kulukas. Aga vast ei ole nii, et pean rahapaki kohe letile laduma, vaid iga visiit maksan vastavalt tehtud tööde mahust. Nagu breketite puhulgi. Nii ei võta hingest kinni.

Kanadest ka paar sõna. Tähtsad tegelased nad meil siin ikkagi ju. Tänu neile on külmkapis kogu aeg kodumunad olemas. 4 tükki päevas:) 4 sellepärast, et kuradi rebane viis ühe arvatavasti ära. Juhtus see keset päeva. Tegin arvuti taga tööd, aken on mul alati praokil. Äkki kuulsin koledat kuke kisa. Jooksin välja vaatama. ja selgus, et üks kana on pihta pandud.

Järgmine päev avastasin üsna maja lähedalt aiast aroonipõõsa juurest kana suled. Enamvähem ukse alt viidi kana minema ja keset päist päeva. Rebasega pidi nii olema, et ega ta enne ei jäta, kui kõik kanad nahka paneb. Nüüd ma siis olengi neid kinni hoidnud. Peale tööpäev, kui ise ka väljas olen, lasen kanad ka kõndima. Ühesõnaga istun kanakarjas.

Üks mure on meil veel nendega - kukk. Kukk on omale pähe võtnud, et Stig on kuidagimoodi ohtlik tema kanakarjale. Esimene kord, kui kukk Stigile kallale kargas, jalutas Stig rahulikult ja kukk lihtsalt jooksis talle järgi ja kargas kallale. Täiesti lambist ja ootamatult. Võib ikka hirmus tunne küll väikesel inimesel olla. Jooksin siis põllupealt talle appi. Stig oli selilil ja hoidis kukke jalgadega pekstes eemal senikaua. Täitsa hirmus. Mul tükk aega süda värises sees. Ja nii on juba päris paar korda veel juhtunud. Ei saa kukke ja Stigi korraga enam välja lastagi. Vahetustega käivad. Kassid on ka oma osa juba saanud. Isegi kana ründab kassi. Igav meil siin juba ei hakka.

 Panen nüüd oma kulud jälle kirja. Pilt on üsna mannetu. Väljaminekud on ammu suuremad, kui sissetulekud. Juunis on mul pere pisematega lennureis Saksamaale ees. Piletid on õnneks juba märtsis ostetud, aga Riiga sõit ja sealne elu on ka pisuke kulu. Püüan sel korral mitte palju laristada. Lennukiga käik, ega midagi osta niikuinii eriti ei saa. Tõotab vahva reis tulevat. Mina igatahes ootan juba õhinaga, nagu lapsedki. Mete ja Sten rõõmustavad jällegi selle üle, et saavad nädal aega omaette kodus olla. Igale oma. Stig ja Meena on juba nii asjalikud, et nendega on päris huvitav ringi reisida. Tittede aeg meie peres on enamvähem möödanik:D


Kommentaare ei ole: