Küsimused mulle

18. juuni 2018

Kas ma tarvitan midagi?

Ma pean tunnistama, et olen jah kohati terava ütlemisega ja kommenteeri asju ikka mõnuga. Eriti teen seda oma pereringis, aga nemad mul siin kõik on sellega harjunud ja tunnevad mind. Keegi ei võta midagi südamesse ja Stig just äsja ütles ühe mu krõbeda kommentaari peale, et oled sina ikka küll, emme:D Ühesõnaga meil on lõbus, kui me elu nii must-valgena ei võta.

Tegelikult olen ma viimased päevad üldse kuidagi "hoos". Ei tea, kas see mõjub, et puhkus on tulemas? Eile eks küsis mult otse, kas ma tarvitan midagi. Vist pingutasin oma kommentaaridega väheke üle. Omateada olen täitsa puhas. Siis aga hakkasin mõtlema ja viisin mõned otsad kokku. See EBA-le mineku idee mahub ka sinna sisse, aega, kui ma krõbistan oma lemmik pastille. Need on sellised pastillid, mille müük Eestis vist keelatud on kuulu järgi. Siit kaubandusest saab vaid piparmündimaitselisi. Söön neid ka heameelega, kui minu lemmikuid, eukalüpti omi ei ole. Ja tundub, et need on põhjusega keelatud. Midagi nad inimesega teevad, sest mulle tundub endale ka, et katus täitsa sõidab.

Kui mul neid on, siis on nad mul alati töölaual ja aegajalt pistan jälle ühe suhu
 Eks tõi mulle eile just uue koguse Soomest või laeva pealt - ei teagi täpselt. Ütles veel, et oli vastu tahtmist ostnud. Ega ma eelnevalt muidugi palunud ei olnud. Täitsa omaalgatuslikult tõi. Ta teab, et ma jumaldan neid. Ise ma toon neid Saksast alati natukene rohkem kui ühe paki. Autosõidu ajal on see mu lemmik krõbistamine ja hoiab ergana, kui öösel vaja sõita.


Seega arvan, et need pastillid on natukene võimendanud mu väljaütlemisi, kuigi ma jään enda juurde, midagi valet ma öelnud ei ole. Selline oli minu nägemus lihtsalt blogipeost ja valitud blogijatest, aus.

Sisaldab asju, mis võivad mõndagi võimendada

Aga muidu ma siin istun ja ootan oma sügavkülma. Kõige parem on ju siiski esimesed ilusad ja kvaliteetsed marjad kas siis toormoosiks teha või sügavkülma panna. Kui marjad juba väiksemaks jäävad, on mõttekas need moosiks keeta. Seega praegu ma keedumoosi ei teeks. Aga mida veel ei ole, on sügavkülm. Mahutasin tänase toodangu veel meie standartsesse külmakapi sügavkülma, aga järgmise korjega läheks juba keeruliseks.


Talvel mannapudru või ülepannikookide kõrvale - poest sellist kraami juba ei saa



16 kommentaari:

Kristi ütles ...

Mõnda aega tagasi vähemalt oli Fisherman's friende saada Tallinna Kaubamaja toidumaailmas. Viimasel ajal pole otsinud. Seega päris keelatud nad ei tohiks olla.

Anonüümne ütles ...

Fishermans friendsi eukalüptiga pastelle müüakse prismas, ei ole keegi neid ära keelanud

Anonüümne ütles ...

Jääd oma arvamuse juurde, et pole midagi valet öelnud. Aga ikkagi olen nii pussy, et ei julge enda kohta käivaid kriitika nooli avaldada. Teistele julged sitasti öelda, aga ise seda välja ei kannata. HALE oled ;)
Sorry, ma kõigest olen sama aus nagu sina. Kas tõde tegi haiget? So what... see ju tõde, pole midagi valesti öeldud.

sitsidsatsidpatsid ütles ...

Võib-olla on see kooselu sakslasega, mis su peas mõisted "ausus" ja "taktitus" segi on ajanud. Sest nemad põhjendavad oma taktitust sageli aususega, mis minu meelest on äraütlemata nõme. Lugesin su EBA juttu ja olin kergelt hämmaris. Hea küll, et kritiseerid korraldust, AGA inimesed niimoodi üksipulgi läbi võtta? Gimme a break! Mis see sinu kohta ütleb? Eveliis oli ainuke, kes pääses su kurjast kriitikast. Mis sind riivas, kas asjaolu, et keegi snd ei tundud ja tervitama ei jooksud? Idamaised kummardusi ei teinud su tublidust imetledes? Väga imelik ja ausalt - äärmiselt taktitu. Sinu eas võiksid ikka teada, mida taktitunne tähendab.

Kirjatsura ütles ...

Sinu eelmine postitus oli nii hale ja piinlik. Täiskasvanud naine passib mingil üritusel teiste tisse ja tagumente ning kommenteerib pärast internetis. See ei ole ausus, see on taktitundelisus ja halb lastetuba. Mitte ükski normaalne täiskasvanu ei kommenteeri teiste välimust niimoodi. Aja aga jah kõik kommide kaela. Uss oled, mis muud. Ja ma olen ka aus.

Silja ütles ...

See ei olnud ausus. See oli ebameeldiv, meeletut kahjutunnet sinu suhtes tekitav ja kahjuks väga labane. Ma loodan siiralt ja südamest, et õpid sellest kõigest midagi. Kui austad iseennast kasvõi minimaalselt, siis ära enam kunagi sellist sind ennast karjuvalt alandavat teksti kirjuta.

Reine ütles ...

Aususega pole siin mingit pistmist. Rumal mats.

Anonüümne ütles ...

ja arg oled sa pealegi, lisaks kõigele muule. minu eilset kommentaari - absoluutselt AUSAT sinu käitumise kohta, polnud sul julgust läbi lubada. hale oled! ausalt ütlen, pahaks ei tohi sa ju seda panna.

ShoppingQ ütles ...

Prisma kättesaamatu kahjuks.

ShoppingQ ütles ...

Oled rahul nüüd? Arvad, et oled ise parem? Ei ole. Samasugune uss nagu mina.

ShoppingQ ütles ...

Kasvatuse viga.

ShoppingQ ütles ...

Tubli.

ShoppingQ ütles ...

No vaatab. Aga ma ei luba midagi.

ShoppingQ ütles ...

Ok.

ShoppingQ ütles ...

Sinule ma ei oskagi enam midagi vastata, ütlesid kõik ära.

Anonüümne ütles ...

Ebastaabilne tuttav sul kes siin kisendab ? Et nii oluline on just tema kommentaarid läbi lasta...
Mina aga leidsin endale uue ja huvitava blogi, meeletu ausus ja mönusalt tuimad vastused nendele kommentaaridele siin!!