Küsimused mulle

15. juuni 2018

Motivatsiooni laks

Täna on tunne, et võiks maailma liigutada. Selleine tehatahtmise tuhin on peal, andke ainult kätte. Eilsetest saiakestest vist energiaülejäägid.

Igatahes otsustasin eilsest, et aitab, enam ei mingit saasta, rohkem liigutamist, rohkem vett. 12 päeva on veel meie lennureisini ja ma näen välja nagu rasvamägi. Hommikul käisin üle pika aja kaalul ka, 67,7 kg. Kui ma kalendrisse vaatan, siis 1. juuni oli kaal 66,3 kg. Totaalne minna laskmine, aga ma ei taha paks olla ja ma ei taha, et mu riided seljas ebamugavad on ja tahan rannariietes ennast hästi tunda. Kuradi mõnus oli eile lastega ujumas. Mul lubati ka mõni pikem ots ujuda ja oli mõnus. Nii mõnus, et tahaks täna korrata. Ujumine toetab ju kehakaalu jälgimist. Miks siis mitte.

Täna on mul natukene rohkem plaane kui vaid ujumine. Ei tea ka päikeseloojanguks üldsegi valmis saan oma asjadega. Tahaks homme kirbuturgu minna. Selleks on vaja kõik asjad välja otsida, autosse pakkida jne. Meeletult on asju. Olen kõik Steni riided Stigile alles hoidnud, aga ma ei näe mingit mõtet seda edasi teha. Stig on nii vähe nõudlik ja tal on tõesti miinimum kogus riideid - mõned lühikesed püksid, mõned pikemad, t-särke paar tükki, paar pikavarrukaga pluusi, sokid, aluspesu ja sellest piisab. Kui ühed on pesus, siis teised seljas ja teate kui mõnus on, täielik ülevaade ja poiss kenasti riietatud. Ei ole vaja kuhjade viisi riideid. Endal ka lihtsam. Milleks veel kuhja Steni riideid alles hoida, ainult ristiks kaelas. Seega lähevad müüki.

Täna tundub, saab ka esimese maasikamoosi keeta. Selleks on vaja üks ports purke nõudepesumasinasse panna, et õhtuks purgid puhtad ja kuivad oleks. Eile, kui ma kanu maasikapõllust õhtule minema peletasin, sain jälle kukega võidelda. Tõmbas ühe vao jälle jalale. Õnneks oli mul käekott kaasas, sain sellega ta eemal hoida. Aga väga sõjakas oli, muudkui üritas ja üritas, kohe sihilikult. Küll on kuri lind. Tavaliselt ma käekotiga maasikapõllus ei käi, tean jah, naljakas vaatepilt, aga mul oli plaan autoga sõitma minna just, sellest ka käekott:D


Siis tahaks veel siit-sealt heina kakkuda, muruniiduki võib-olla käima ajada ja palgatööd on ka vaja teha. Seega täna on tihe programm, see-eest homme saame Metega passida tahtmist mööda. Saaks vaid mõnest asjast lahti, sest neid asju on tõesti kogunenud ja kindlasti on kellelgi neid rohkem vaja, kui et meil nad siin niisama jõude seisavad. Nüüd aga tegutsema!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Olin lapsena korduvalt kuke ründeobjektiks. Isa vihastas, püüdis kuke kinni, hoidis jalgadest ja surus eluka paar-kolm korda vihmaveetünnis vee alla. Sellest piisas - sõjakus kadus. Kukk jäi ka ellu :)

ShoppingQ ütles ...

Hea mõte. Ise ma nii teha ei julgeks, aga saan ju selle ülesande kellegile delegeerida:D Taltsutada oleks teda küll vaja. Supiks ka ei tahaks teha. Kukk on ikka kanakarjas vajalik, sest kanakari jääb ikka kanakarjaks:)