Küsimused mulle

13. juuli 2018

Täna ikka poodi ka ju lähed?

Olen päris mitu päeva sellist küsimust kodustelt kuulnud. Ma saan aru küll, minu vastutusel on lapsed ja minu asi on hoolitseda, et neil söök laual oleks. Aga mul on praegu selline faas, et pood eriti kutsu. Ja mu maniküür ei kannata ka mingit kriitikat. Pidin häbist maa-alla vajuma, kui viimati kodust väljas käisin. Püüdsin oma käsi peita niipalju, kui võimalik. Ega mind eriti ei kõiguta mis inimesed minust arvavad, aga see on juba teiste inimeste vastu ka alatu, kui mahakoorunud lakiga ringi kõnnin. Geellakki aga kodus niisama maha ei võta ja kuskile salongi minekut ma praegu ka ette ei kujuta. ma ei viitis ausaltõeldes selle teemaga praegu üldsegi tegeleda.

Seepärast ma olengi poes käiku vältinud ja eks mul on praegu rahasäästmise hasart ka jälle päevakorras. Peale maksude ja igasuguste arvete tasumist jäi meile kuu lõpuni elamiseks ca. 550 eurot (pole üldsegi vähe). Hakkasin siis arvutama, et tegelikult tuleme edukalt toime ka 50 euroga nädalas. Ja kuna mul oli juunis päris palju ootamatuid väljaminekuid, siis saaksime ülejäänud raha suunata võlgade likvideerimiseks. Praegu on niipalju variante toit lauale saada ilma suurem poes käimiseta. Vaja on vaid piima, leiba-saia (sai = sepik) ja ongi enamvähem kõik ja selle peale eriti raha ei kulu. Eriti kui veel taarat ka kokku kohmida.

Ükspäev käisin muruniiduki bensiini tankimas kanistritesse. Üks "vant" hüppas ligi ja pakkus oma abi. Ütlesin, et saan ise edukalt hakkama. Siis nägi ta pagasnikus minu taaranatukest ja palus seda omale, et temal vaja telefonikaardile raha laadida. Ütlesin, et olen ise suur taarahuviline ja elan sellest. Pärast alles taipasin, et oleksin võinud tal oma telefoni helistamiseks kasutada, kui tal nii häda oli. Ise ma aga arvan, et tal oli pigem ikka õlleraha vaja. Aga jah, ei tasu mind alahinnata, ka mina korjan pudeleid, et poe arve teinekord sutsu väiksem ikka oleks:)

Igatahes olen ma sel nädalal vaid korra poes käinud ja siis oli arve äärmiselt pisike. Stigi püss on sel nädalal suurim väljaminek olnud ja seda ma ostmata jätta ei saanud. Ega ma mingi püsside pooldaja ei ole, aga...tal on küla peal sõber, kellega nad koos mängivad ja kuna tollel oli püss, kuidas ma siis oma lapsele püssi ostmata jätan. Ei saa nii ju lapsed koos mängida.


Toidutegemisel olen ma sel nädalal äärmiselt leidlik olnud. Eile ma näiteks ei teinudki süüa. Ainult vanad hapuks läinud piimatilgad kasutasin ära ja tegin väikseid pannkooke...jälle. No mis ma teha saan, kui piim nii tihti hapuks läheb:D Sellepärast midagi suuremat ei teinud, et pidin üleeile tehtud munakastme kanadele viskama, sest kellelegi ei läinud minu kokakunst nukki või pole siin majas lihtsalt korralikku nälga tuntud.

Täna tegin hommikusöögiks omletti ja üleeilsetest keedukartulitest kartulikotlette Meenale. Kontrollis veel hoolikalt, et liha sees ei oleks. Ei saanud ju kartuleid raisku lasta, Meenale täitsa maitsesid. Õnneks kartulitel ei ilutse silti "Kõlblik kuni" või "Parim enne".

Vaatab, mis täna saab. Poodi ma endiselt minna ei julge. Ma ei saa aru, miks inimesed mind nähes kivistuvad ja vahtima jäävad. Kas ma olen Kroonikas olnud? Selline tunne jääb küll. Või on maniküüris tõesti asi?

11 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Geellaki saad ise ka maha. Kasuta atsetooni sisaldavat küünelakieemaldajat. Samamoodi nagu salongis, et mässid vatipadja koos eemaldajaga fooliumi sisse ja lased mingi aja olla ning siis kraabid maha

Anonüümne ütles ...

Äkku vahitakse ja kivistutakse sellepärast äkki??
https://mallukas.com/2018/06/18/ma-olen-hasti-aus/

ShoppingQ ütles ...

Seda kindlasti.

ShoppingQ ütles ...

Millega kraabin? Kas kraapimine küünt ei vigasta?

Anonüümne ütles ...

Usu, maailm ei koosne ainult blogindusest. Blogid ei ole kogu elu ja päris kindlasti enamus inimestest neid ei loegi.
Ja ma arvan, et see inimeste vahtimine on lihtsalt sinu peas kinni. No ei ole ju võimalik, et KÕIK just sind vahivad:)

Anonüümne ütles ...

No küünetehnik ka kraabib ju. Ma kasutaks ükskõik, mida. Peaasi et maha saaks. https://youtu.be/nSInpQjWTW4

Anonüümne ütles ...

Arvestades kui suur osa sinu sissetulekutest tuleb laste ülalpidamiseks mõeldud rahast (elatised+lastetoetuses) võiksid oma lastele ka rohkem kulutada seda. Igast Nike träni soetamine ei ole eluks vajalik, küll on seda täisväärtuslik toit. Väikelapsel ei peaks olema kohustus endale “ise toitu otsida” ja kuna su lapsed ei saa seda poest ka ise tuua, siis see on sinu kohustus. Ja minu meelest on üsna alatu mingeid enda unistuste täitmisi lastele mõeldud rahast finantseerida a la lastele pole jõulukinke vaja, sest köök peaks olema neile ka kingiks. Väikelapsele köök jõulukingiks, kus keegi isegi süüa ei tee, sest ta ei viitsi....

Anonüümne ütles ...

Kes te omast arust olete, et arvate enda sobiva olevat blogi autorit õpetada? Justkui ise ideaalsed inimesed ja muudkui topivad oma nina igale poole ja arvustavad võõras blogis. Kust selline õigus võetakse? Siin oleme me ju kõik külalised.

Anonüümne ütles ...

nii õige....

ShoppingQ ütles ...

Ma ei näe mingit vajadust ennast õigustama hakata, sest sinu kommentaar on täielik jama. Kust võtad sina õiguse õelda, mis on eluks vajalik ja kui mitte täisväärtuslik on meie toit? Ja millised on minu unistused? Ilusast kodust unustab vast iga laps ja kingita pole ükski mu laps jäänud. Pigem olen ma kinkinud üle oma võimete.

ShoppingQ ütles ...

Kohati on siin jube snoobid külalisteks, päris elus ei tahaks küll trehvata. Loodetavasti ei trehva ka.