Küsimused mulle

2. juuli 2018

Puhkuse viimane päev

Millega me siis täna tegelesime? Nagu näete, on mul aega käes piisavalt, postitusi muudkui tuleb. Aga puhkus ju selleks ongi või mis:)

Täna oli viimane päev, et leida lahendus, kuidas ma suurema koguse kohvipatju Eestisse saan. Meil oli küll J.-ga kokkulepe, et ostan soovitud koguse Aldist ära (40 patja €2.99) ja tema toimetab need autoga Eestisse kui Meenat tooma tuleb. Aga hinnates siinset õhkkonda, ei saa ma kahjuks J. peale lootma jääda.

Et 100% ise toime tulla ja teda absoluutselt asjasse mitte segada, oli esimeseks raskuseks leida pappkast, millest hiljem siis postipakk vormida. See oli päris keeruline. Siin kaubanduses on selles suhtes kord majas, et pappkastid volditakse kohe peale kauba eemaldamist kenasti kokku (tehakse võimalikult pisikeseks). Seega olin juba lootust kaotamas. Pärast mitut tundi silmad lahti kõndimist mööda poode, õnnestus mul üks enamvähem sobiliku suurusega kast leida. See oli küll noaga natukene liiga katki lõigatud, aga teibiga andis asja parandada.

Ok, teipi ja lõikeriista mul veel polnud, aga Tedist (nn. ühe euro poest) sain teibirulli ühe euroga ja noa viiekümne sendiga. Ostsin kohvid ära ja kohe sealsamas Aldi parklas tuumisin kasti, panin asjad sisse ja teipisin kinni. Kaks suurt purki Nutellat panin ka kohvipakkide vahele. Mete nii soovis ja lennukisse kohe kindlasti sellise kraamiga Ei lubata.

Läksin siis DHL-i esindusse, täitsin aadressikaardi ja kui oli vaja tasuda postikulu summas ca. €22, siis selgus, et sealne masin Ei tunnistanud ühtki minu elektroonilist maksevahendit, isegi mitte kohalikku Saksa kaarti. Täielik müstika.

Kraabiti siis saateetikett pakilt uuesti maha ja tschüss. Hermese postipunkt oli lõunal. Tegime aega parajaks jäätist süües ja mänguväljakul.

Hermeses kõik toimis. Oli ainult üks pisikene erinevus. Maksta oli vaja pea 30 eurot. Aga mul oli tähtis, et see asi jutti saaks ja süda rahul oleks.

Jäätisekohvikus oli meil ka pisike probleem. Minu sularahavarud on otsas ja ilma on natukene raske siin toime tulla. Kui olime teenindajalt teada saanud, et jäätist saab vaid sularaha eest, siis klappisime lastega oma rahad kokku. €9 tuli meie arve kolme jäätise portsjoni eest (igale 2 palli+ohtralt vahukoort).

Auto tankisime kohe alguses ära. Ja et mitte koju minna, sõitsime 17 km kaugusele McDonaldsisse aega veetma. Koju laekusime enne kuute ja siin käis selline pisikene party - veini ja valju muusikaga.  Tänaseks on J. jälle “kapsas”.

21 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Palun ära jäta Meenat sinna! See mees ei tea ju absoluutselt, mis tähendab isa olla või kuidas teistega arvestada...mina ei riskiks.

Anonüümne ütles ...

Aga sel juhul tuli kohvipatjade hinnaks 32,99€ ju, kus on loogika, et ostad sealt odavalt?

ShoppingQ ütles ...

Ega ma üht pakki saatma ei hakanud. ja pakki sai ikka muud ka.

ShoppingQ ütles ...

Kahjuks lennupiletit meie lennule enam Ei ole. Ja lihtsalt ei mängi enam kuidagi välja. Meena on tugev tüdruk ja saab hakkama.

Silja ütles ...

Kahjuks võtan mina, võhivõõras, hommikul ühendust Lastekaitse Liidu ja Teie koduvalla sotsiaaltöötajaga. Kui emal ei MÄNGI ENAM KUIDAGI VÄLJA oma alaealise lapse kaitsmine, siis äkki riik tuleb lapsele appi.

Anonüümne ütles ...

Ma küsin ilma irooniata - kas te vahel reisil olles midagi muud ka teete kui käite ühest odavast poest teise ja veedate aega MacDonaldsis ja teistes samalaadsetes kohtades (ok, ükspäev käisite ujumas). Mulle näiteks praeguses eluperioodis ei meeldi reisida, aga mis reis see on, kui sõidetakse autoga odavpoe parklasse ja ööbitakse seal (see oli sul üks varasem kord), et esimesena kohal olla. Ja siis mingi Nike'i lõputu tagaajamine. Aga nagu näed, olen su lugeja. Ise küsisin just ükspäev endalt, et miks, aga ilmselt siis selleks, et näha "nii võib ka". Inimesed on väga erinevad, aga see just teebki maailma põnevaks.

Anonüümne ütles ...

Issand, vahetage siis oma piletid välja. Tugev tüdruk küll, aga kas on vaja riskida? Joodikul joodikutest sõbrad, mine tea, mis võivad teha temaga...

ShoppingQ ütles ...

Käisime ikka loomaaias ka ja mägedes.
Ja eks inimesi on mitmesuguseid. Kahjuks peame odavpoodides käima, et jälle aastakese odavamate asjadega toime tuleks.

ShoppingQ ütles ...

Joodikutest sõpru ei ole. Piletite väljavahetamisest ei tea mina küll mitte midagi. Sellega ma toime ei tuleks.

ShoppingQ ütles ...

Siljale...J. on täiesti normaalne isa ja ta ei teeks midagi, mis kahjustaks tema last. Veini joovad õhtuti suurem osa vanematest ja ta teen seda vaikselt omaette.

miiu ütles ...

kui põhjus, miks te koos sealt tulema ei saa, on rahas, siis ma võin oma taskust sulle selle raha nii kauaks kui vaja laenata, aga pliis ära jäta väikest inimest kellegi juurde, kelle juurest pääsemist sa ise ära oodata ei jõua :(

ShoppingQ ütles ...

Miiu, väga armas sinust. Rahas tegelikult ei olegi probleem. Katsun hommikul eesti keelse airbalticu esindusega ühendust saada, et vaadata, mida teha annab.

miiu ütles ...

kui ma saan aidata kuidagi - päriselt ka, ma aitan heameelega. ma olen ise ebastabiilse, paranoilise ja alkoholilembese inimese laps - mu süda tahab hirmust ja kurvastusest plahvatada mõttest, et üks väike inimene peab sellise juurde jääma ja ema on kaugel. olen seda omal nahal kogenud - ei ole hea. :(

ShoppingQ ütles ...

Ole siis hea, organiseeri üks lubadega juht, kes võtaks kodust mu auto ja Berliinis näeme. See oleks muidugi üsna radikaalne lahendus. Ootan hommikuni, et lennuga midagi lahendada.

Anonüümne ütles ...

Ma loodan, et ehk kuidagi leidub võimalus siiski ka Meena tagasi tuua - ei süüdista sind ega midagi, aga Meena isa tundub kahtlane. Vähemalt olete te praegu seal koos, hiljem peab ta ehk üksi hakkama saama... Igaks juhuks uurin, et kas Meena isa pole kunagi öelnud, et tahaks Meenat näiteks päriselt Saksamaale - äkki pärast ei lase koju tagasi vms.

Kui võimalik, siis jaga homme hommikul selle kohta infot, ma saaks ka raha saata kui vaja uued piletid vms osta.

Anonüümne ütles ...

Mull meeldib, et Jaanika selliseid asju otsib ja teeb, sest minule on tema säästunipid küll kasulikuks osutunud.

ShoppingQ ütles ...

Rääkisime täna natuke sellistel teemadel J.-ga. Meena saab suht hästi keelest aru ja kuuldes, milles teema on ja kuidas J. Meena silmis tema emasse suhtub, siis Meena minust siia maha jääma nõus ei ole.

miiu ütles ...

see on veits kreisi mul lahendada jah, aga kas sinu isa nt ei saaks seda teha? käisite ju millalgi? kuigi ma kujutan ette, et tema torisemist oleks terve ilm täis? :D no ehk ikka saate lennata... pai teile kõigile!

Anonüümne ütles ...

palun too laps koju, kui sul pole rahaliselt võimalik siis ehk lugejad aitavad?

ShoppingQ ütles ...

On üsna kindel, et lahkun siit Meenaga. Mis saama hakkab, selgub juba homme.

Silja ütles ...

Seesama kuri Silja on samuti nõus rahaliselt aitama. Palun tule koos Meenaga!!!