Küsimused mulle

3. mai 2014

"Teeme ära" 2014

Ega siin pikka juttu polegi. Lasen piltidel rääkida. Lühidalt niipalju, et päev oli väsitav,kõigile. Eriti mulle, sest peavalu eelmisest ööst oli kohutav. Prügi oli üllatavalt vähe. Läbi käisime  umbes 5 kilomeetrit manteed ja kraavid said puhtaks.

Peavalu põhjustest...esiteks tõusis Stig öösel pool kaks ja tahtis süüa. Sellega oli parasjagu sebimist. Eelmine õhtu läks ta ju seitsme paiku magama ja eks ta oli ennast välja maganud ja kõht oli ka tühjaks läinud. Lõpuks saime jälle magama kuni hommiku kuueni. Siis tuli vanem poiss oma prallelt kodu ja kuna ta alati teeb seda vaikselt ja märkamatult, siis see kord oli asi imelik. Kuulsin ust ja jutukõminat, mis polnud tavaline. Tal oli "kompanjone". Ajasine ennast naksti voodist püsti ja läksin vaatama, mis toimub. Ikkagi minu maja ju:) Teen esiku ukse lahti ja mis ma näen, paljas mees minu vannitoas. Alasti. Võõras ka veel. Jaskar seisis esikus ja hoidis tolle  teksasi oma näpukeste vahel. Küsisin siis, mis siin toimub ja kes see on?:) Jaskar vastu, et Kaido on ja läheb pesema. Tore küll ju! Küsisin siis pükste kohta. Need oli nähtavalt märjad ja küsisn mis nendes pükstes on. Jaskar ulatas mulle ja nuusutusan kaugelt ettevaatlikult.S**t kurat oli:D Kujutate ette, hommikul kell kuus mingi võõras kutt alasti minu vannitoas oma si**a rookimas??? No mul sai mõõt täis, keerasin otsa ringi ja läksin magama. Ei tahtnud mina rohkem midagi tol momendil teada mis seal toimus ja toimuma hakkas. Mulle piisab kui Stig püksi teeb.
Sain siis veel kaheksani magada ja siis oli vaja hakata sättima talgutele.
Talgute algus Läti-Eesti piiril
Kes arvab, mis imeasi see on kraavipõhjas?


Talgulised

4 km seljataga
Külakeskuses
Siinkohal tahaks suured tänud õelda Pille Põllumäele, kes tõi talgulistele kosutavaid mahlu-mehusid oma süümepiinade vähendamiseks:). Toodang pärineb Lillimäe Viljad Oü-lt. Olid väga maitsvad ja õigel ajal õiges kohas. Kummardus!
Päris reibas veel oma peavaluga

Suur Saak
Kõige põnevam leid. Lõhnas nagu originaal ja oli veel pool pudelit. Kel kadunud, võtta ühendust! Ja olgu siis ikka "vaba mees" ka:D
Talgud kestsid meil poole kahetestkümnest kaheni. Ema valmistas näljastele talgulistele maitsva seljanka ja seega sai meie panus vahvasse ettevõtmisse antud.

Kodus, minu tutikas aiakärus ootas meid aga üllatus "inimese sitaga". Nüüd oli siis võimalus Jaskarilt üksikasju pärida. "Mees" olevat lihtsalt püksi si**unud suure peeru tagajärjel  keset küla ja otsustanud seda rookida minu kaunis soojas vannitoas. Maa oli ju väljas valge. Mugav ju külapeal ennast pesemas käia.
Pükste omaniku nuhkisin kiirelt välja.
On samad püksid???:)))On!!Ju mees ka sama. Kaido, sina vä?

Ja kõige huvitavam, et Jaskar kasis need püksid puhtaks ja viskas minu pesumasinasse ka. Nii et täis puhastusteenindus. Ei tea kas triigib ära ka:D Mina tean kindlasti pool tõde kogu sellest loost  ja tahaks näha, kui see Kaido mulle silma alla ilmub. Eks ma siis tõgan:" Kaido, Sina vä?" :)))))

Hea nali oli veel see ka, kui küla peal oma exiga juhuslikult kokku sain hommikul.Siis ta küsis miks ma nii säran, kas olen meest saanud:) Kohe jagas matsu:D Ei saanud, aga nägin, sellest juba piisas minu puhul:D

Mida oleksite teinud minu olukorras Teie ?

Kommentaare ei ole: