Küsimused mulle

24. september 2014

Jälle masendab

Täna on jälle üks selline päev, et masendus kipub peale. Tean küll, et ega inimesele rohkem ei anta kui ta kanda jõuab, aga mulle tundub küll seda kõike liiga palju. Nii kaugel ma omadega õnneks ei ole, et kõigele käega lüüa. Nii nõrk ei saa olla. Aga on ju lubatud natukene hädaldada. Õnneks sain natuke hommikul vara oma muresid ka emale kurta. Tema arvas, et kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab ju. Aga mina ei taha "kuidagi" hakkama saada. Tahaks paremini.

Mis mul siis mureks on? Autod lagunevad ja vajavad mehe kätt, aga no pole sellist kohta, kuhu anda oma auto ja lasta üle vaadata. Esindusse ei ole võimalik viia, rahaliselt.

Hüdrofoor vajab õhku. Töötab iga natukese aja tagant, kui vett tarvitada. Sain juba juhtnöörid, kuidas seda teha. Nüüd on vaja ainult kätte võtta ja asi ära teha. Loodan, et selle töö saan Jaskarile veeretada.

Vannitoa põrandasoojendusega ei ole kõik nii, nagu mina seda asja ette kujutasin. Keerasin nüüd juba kolme peale, aga tuli juba laupäevast saati ainult punane. Minu mõistus ütleb, et peaks ikka roheliseks minema? Selles suhtes konsulteerin esimesel võimalusel töö tegijaga.

Mis siis veel...Stigi potitamisele lõin peale eilset jamamist käega. Las laseb püksi (mähkmesse). Ta ju nõnna pisi alles, aega on selle kiire asjaga:D No ta ei saa aru, mis mind õnnelikuks teeks:)

Täna öösel võttis muidugi külm kõiksugu asjad ära, mis võtta andis. Kasvuhoone uksed olid ka öösel lahti, nii et tomatitega on vist kõik...vist.

Ja üldsegi, maja kus me elame, on nii vana ja külm kui puukuur. Kõik kuhu vaatad, vajab kapitaalset remonti, mis minu elus küll aset ei leia. Seega ma ei tea, kuidas ma selle kõik üle elan. Hea, et puidki on. Saab puide tuppa vedamisegagi sooja teha talvel. Ja ega need ahjud-pliiditki enam pikalt vastu ei pea sellele kuumale, mida nad saavad. Hirm on lausa. No nii nutune tundub täna mu elu. Ja ma tunnen, et ma  ei suuda midagi muuta...

Kommentaare ei ole: