Küsimused mulle

10. november 2014

Pihlaka piparkoogid

Esimesed piparkoogid on ka nüüdseks juba küpsetatud. Eile kiirete askelduste vahepeal tegin ühe paki tainast ära ja Meena oli ka abis küpsetamas. Taigna tegemisel jälgisin täpselt retsepti, koguseid ja õnnestus 100%. Muutsin ainult vee pihlaka mahlaks. Ka küpsetamine oli lust, tainas laua külge kinni ei jäänud ja kui õiges koguses jahu alla raputada, siis oli lausa lust vormida.

Piparkoogi vorme on mulle ka elujooksul palju kogunenud, liigagi palju. Aga lastel on siis valikut ja saavad igasuguseid kujusi teha. Minu lemmik on "kass", sest neist saab täpselt sellise suupärase piparkoogi ja koguseliselt ka palju rohkem, kui suuri lärakaid.


Minu lemmik "kass"


Meena tehtud!

Glasuuriga mul sel korral aega mässata ei olnud, aga esimesel võimalusel proovin ära. Ega see mu lemmik tegevus ei ole, aga piparkoogid on topelt maitsvamad. Siis ei jõua neid ära teha.

Eile külamajja kaasa võetud korvikese täis piparkooke läks päris hästi peale tee kõrvale. Selle üle on mul küll hea meel:)

7. detsembril tahan koos küla lastega ühe laari tainast teha, siis saavad lapsed ka selles protsessis kaasa lüüa, ise vormida ja küpsetada ja siis üheskoos töö vilju nautida. Olge siis kohal!

Kommentaare ei ole: