Küsimused mulle

7. jaanuar 2015

Tantsukooli keeld

Nüüd on siis tantsukooliga nii, et Meena sai juhendaja poolt keelu järgmisel korral tantsutundi minna. Mida ta seal korda saatis, võin ainult ette kujutada, sest leppisime eelmise aasta lõpul kokku, et vanemad enam tundi pealt ei vaata, vaid otsivad omale selleks kolmveerand tunniks tegevust.

Eile oligi Meenal see esimene kord, kui mina kohal ei olnud. Reegel tehti sellepärast, et mingigi distsipliin tunni ajal oleks. Juhendajad ei saa oma tööd teha, sest MÕNINGAD lapsed lihtsalt segavad tundi. Meena on see põhisegaja, kes surub ennast ja oma tahtmisi peale.

Eile oli mingi teema tema sünnipäevaga, mida kõik oleks pidanud järgi pidama ja talle tantsima ja laulma. Jumal, sünnipäev oli ju eelmine aasta. Kui kaua ta kavatseb seda teistele nina alla hõõruda?:D

Eks mul on üle päeva ta tegude ja käitumise pärast häbi. Ei tea kus ma tema kasvatamisel mööda lasknud olen. Ta on üks paras naaskel meil peres. Aga ega laps ju süüdi ei ole, kui mina tede õigesti kasvatada ei suuda.

Ja üleüldsegi oli Meena tantsujuhendajale õelnud, et tema ei tahtvatki tantsimas käia. Mina hoopis tahtvat seda. Mina vean teda vägisi huviringidesse:D

Nüüd on lasteaias tulemas ujumistunnid. Need on küll kooliminejatele ettenähtud, aga Meena räägib, et temal on ka luba minna, sest tema on suur (kasvult siis järelikult). Aga mina seda küll kaasa ei tee. Pärast selgub, et hoopis mina tahtsin ujuma:D

Tahan parimat, aga Meenaga kukub välja alati väga inetult. Olen nõutu!

2 kommentaari:

Hundi ulg ütles ...

Erinevalt FB-s kommenteerijatest, üks nende seast mulle oluline isik, arvan, et Meena poolt antud signaal on hästi oluline. Kusagil pole Sa kasvatusega mööda lasknud! Tüdrukul on minu silmis ülitundlik õigluse tunne. Kui sünnipäevaks tantsitakse ja lauldakse, siis nii peab olema! Miks teda unustati... Kui seda pealtnäha tähtsusetut seika praegu sirgeks ei räägita, siis ei taha ma ette kujutada, mis saab edaspidi.

ShoppingQ ütles ...

Väga huvitav lähenemine. Kuidas seda aga veel nüüd sirgeks rääkida saab, keeld peal ja sünnipäev jääb iga päevaga kaugemaks?