Küsimused mulle

23. märts 2015

Reisi eelarve

Kindlasti huvitab kõiki, mis see lust ja lõbu meile maksma läks ja kust raha tuli. Loomulik ju teiste rahakotis natukene sobrada. Inimlik.

Alustaks siis kütusest. Isa sponsoreeris meid nii umbes poole paagi naftaga (ca.20 l). Sellega venitasime Leetu välja. Leedus tankisin paagi täis. Liitri hind oli ca. 1.10€, paak 50 l. Selle kogusega sain Saksamaani. Saksmaal oli liitri hind ca. 1.20€, tankisin jäle täis  ja kulus kuskil 53€. Sellest naftast piisas seal kohapeal sõiduks ja tagasi sõites võtsin veel 23€ eest, et Poola jõuda ja seal paak pilgeni täis panna. Poolas maksis liiter ca. 4.65 zlotti/l. Selle kütusega jõudsime omakorda Leetu ja jällegi oli vaja tankida paak täis, sest hinnaks oli 1.06€. Üsna soodne ja miks mitte odavat kütust tankida. Praegu on mul veel pool paaki alles. Kokku põletasime läbi ca. 120 liitrit naftat ja läbisime 3750 km. See on nii umbkaudne rehkendus ja mina kui oma isa tütar oskan väga ökonoomselt sõita. Optimaalne kiirus 85 km/h. Eks ma vajutasin ka vahepeal, siis voolas sumpsist naftat välja kindlasti. Ja autot soojendasime ju ka ühel ööl natukene.

Söögiga me ei koonerdanud. Lapsed said kõike, mida soovisid. Aga nad on mul väga vähenõudlikud. Jupp vorsti, brötchen'eid, vett, mahla, pudingit, jogurtit, hommikusöögi krõbinaid, kakaod, banaani -ja kõik olid rahul. Kahel korral ostsime dönereid (30€), korra sõime Ikeas (ca. 35€) korralikult. Kui me ööbimiskohta jõudsime, oli Meena ja Stigi issi meile kõike head paremat kapid täis ostnud.



Elamine nädalaks maksis ametlikult 300€. Meile tehti parem hind, 250€ ja selle maksis meie eest Meena ja Stigi issi. Oli siiski ka tema huvides, et me sellise pika reisi ette võtsime ja ta oli väga rahul selliste asjade käiguga.

Elamises oli kõik, peale interneti, olemas - telekas, voodid kõigile viiele, wc, dušinurk, köök kõige vajalikuga, elutuba, pesupesemise võimalus, jalgrattad. Ja radikad:) Privaatsus ka. Jäime väga rahule.











Nälga me kordagi ei tundnud ja mina näiteks sõin minimaalselt. Ma isegi arvan, et olen natukene kaalust alla võtnud. Kaal on kahjuks selle ajaga, kui mind kodus ei olnud, nähvikusse keeratud. Vist. Nii et jääb üle ainult loota, et kaal on normis.

Poolas ööbimine maksis 200 zlotti (ca. 50€).

Kes nüüd laias laastus kokku viitsib arvutada, saabki teada meie tagasihoidliku eelarve hädavajalikule. Loomulikult suurem hulk raha kulus sisseostudele ja järgmise kuu mobiili arve on ka kindlasti kolossaalne.

Kust raha tuli? Jõuludeks saime kingiks 500€, tuludeklaratsiooniga 400€, ise panen ma ka igal kuul natukene kõrvale ja teen seda ka edaspidi. Uut reisi ma küll veel planeerima ei hakka. Teeks hetkel pausi:D



12 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Küll oled tubli !
Lastel on mida meenutada , super koolivaheaeg !
Jõudu ja jaksu edaspidiseks !!
Anonüümne Helina

ShoppingQ ütles ...

Lastele oli see tõesti järjekordne elamus.
Aitäh mõistva suhtumise eest:D

Anonüümne ütles ...

Super kift pere!

Manjana ütles ...

Vaatasin esimest korda Kodutunde saadet, kuna sattusin mingi hetk su blogi lugema. Ma ei teadnudki, et see nii emotsionaalne saade on - ma muutkui nutsin koos sinuga ;) Tubli naine oled! Ja nii ilusad toad!

aiit ütles ...

Peale Kodutunde saate vaatamist- olen su blogi päris algusest peale lugenud, kuid kommenteerinud ei ole kunagi. Nüüd tunnen, et pean- sa oled nii tubli ja mul on ütlemata hea meel, et just teie juurde appi tuldi! Te olete seda täiesti väärt. Lõpptulemus oli väga ilus ja mul on teie pärast väga hea meel. Justnagu selline tunne on, nagu tunneks sind, mis sellest et ianult läbi su blogi!

ele-kaja ütles ...

Nii nii hea meel, et nii toredad toad saite, ja väga tore saade oli! aitäh :)

ShoppingQ ütles ...

Aitäh!

ShoppingQ ütles ...

Sinule ka aitäh!

ShoppingQ ütles ...

Püüame:D

Külli K ütles ...

Vaatasin Kodutunnet tundega, nagu oleksin tuttaval perel külas olnud - nii omaseks oled end blogis kirjutanud. Ja täpselt nii toredad te kõik oletegi, nagu lugedes mulje on jäänud. Oled fantastiline naine ja imeline ema, su lapsed on võrratult vahvad! Teile appi tulemine oli Kodutunde tiimi üks paremaid valikuid.

Anonüümne ütles ...

Vaatasin saadet ja nägin, et abi läks toredasse perekonda. Lapsed viisakad, puhtad, tagasihoidlikud. Olles tõestanud, et saamatusest on teie puhul asi kaugel, kulub väline hoolimine ometigi väga ära. Meil kõigil on võimalik "Kodutunnet" toetada, oma tuttavatest hädasolijatest neile kirjutada ja kui soovime, siis võime mõttes abivajajatest isikliku edetabeli teha. Palju edu!

Marimii ütles ...

Mina vaatasin ka järelvaatamisest saadet ning tunnustan - abi läks nii õigesse kohta, kui üldse sai minna.

Ma nüüd luban endale familiaarset Sina-pöördumist. Aga pärast selle blogi lugemist algusest peale ja saate vaatamist on ka minul tunne, et tegu oleks nagu tuttavaga.

Sa oled meeldiv inimene ja naine ning suurepärane ema.
Sina ei kasvata lapsi selles vaimus, et ah mis meie, meil midagi pole ja meie midagi ei saa endale lubada. Saate küll - arvestate oma võimalusi ja oskate elust võtta kõike, mida elul pakkuda on.

Ma olen väga rõõmus teie üle!!!