Küsimused mulle

18. juuli 2015

Mis te arvate?





Kummik on meie kliimas ja eriti maal elades asendamatu jalavari. Olen välja valinud kahed kummikud. Milliste kasuks otsustada? 

22 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Esimesed! :)

ShoppingQ ütles ...

Nii, väga tore. Tänan arvamuse eest!

Anonüümne ütles ...

Mulle meeldivad mõlemad, aga valiksin alumised, sest neid pandlaid ma ei viitsiks puhastada, kui näiteks vajadus ka poris sumbata.

ShoppingQ ütles ...

Need pandlad saab ka eemaldada, saab kummikutele teise välimuse anda.

Anonüümne ütles ...

pherenike olen,.teisi kontosid mul siit valikutest pole

Mölemad on ilusad. Aga ma valiks ülemised...sest need on eriti ilusad ja ma praktiline ka väga pole...aga ülemised näevad ka väga kallid välja.

Anonüümne ütles ...

Valiksin esimesed, sest tumedad sobivad iga riietusega kanda, ka sügisel pika mantliga ntx. Näevad välja nagu saapad. Valge teeb jala enamasti visuaalselt suuremaks ka.

ShoppingQ ütles ...

Mind natuke hirmutab, et heledad teevad jala visuaalselt suuremaks, piisavalt suur teine niigi.
Ülemised on kuskil 60 € ringis, alumised natuke alla 30€.

ShoppingQ ütles ...

Selle jala suuremaks muutumise peale ei tulnudki ise.Aitäh nõuande eest!

Anonüümne ütles ...

Mul on maal käimiseks 12 eurised punased kummikud ja olen ka rahul. Ei näe mótet osta mingeid 30 vói 60 euriseid kummikuid maatöid tehes. Naljanumber. 😃 Ja minu kummikud vaatamata madalale hinnale on ka mitu hooaega vastu pidanud. 😊

ShoppingQ ütles ...

Ma ei tahagi maatööde jaoks. Ikka igapäevaseks väljaskäimiseks. Maatöödeks on mul ägedad 20€- sed kummikud, mis on juba kolmas aasta tihedas kasutuses ja nendega ei kõlba enam kodust välja eriti minna. Kõlbab, aga siis on neid vaja iga kord puhastada mudast.

Milda ütles ...

Kui väljaskäimiseks, siis raudselt ülemised, kenamad ja usun, et ka tugevamad ja kestavad kauem

Anonüümne ütles ...

Alumiste kohta ei tea, aga ülemised kunagi olid. Ebamugavad jalga tõmmata ja üsna ruttu hakkasid pragunema.

Anonüümne ütles ...

Mina valiks kindlasti alumised. Kujult tunduvad kenamad, hind on kenam, värv on kenam..

Anonüümne ütles ...

Meie poodides leidub ilusamaid ja odavamaid kummikuid küll ja veel. Kas sa tõesti raatsiksid osta 60 euroseid kummikuid? Selle eest saaks juba tervele perele kummikuid jalga. :)

ShoppingQ ütles ...

Aga need valikud ongi ju meie poodidest. Ja raatsin küll, kui saaksin nende kummikutega aastaid käia ja nad jalas mugavad oleks. Kui ei, siis ei raatsiks.

ShoppingQ ütles ...

Aitäh vastamast:)

ShoppingQ ütles ...

Eks see oleneb ka inimese ja kummiku suurusest vast ja kuidas kummikuid hoiti. Aga kui see tõesti nii on, siis pole need ülemised tõesti midagi asjad.

ShoppingQ ütles ...

Tänan arvamuse eest!

Anonüümne ütles ...

Esimesed onn väga ilusad, meenutavad saabast. Teised on klassikalisemad.
Sulle sobiksid ka muhumustrilised kummarid:)

ShoppingQ ütles ...

Eks ma maalin nad nii või naa ära ka, proovin kätt:)

Anonüümne ütles ...

Kui juba,siis kas Hunter kummar ei meeldi? Kvaliteet teada tuntud;väljanägemine on niikuinii maitse küsimus.

ShoppingQ ütles ...

Sildi võtaksin, aga kummik kuju poolest on päris kole ja robustne.