Küsimused mulle

23. mai 2014

Eilsest tuulutamisest

Kuigi Marintsiku ilus elu tõmbas mul tuju nulli ja mõtlesin, et mida ma siin ikka tuulutan oma olematu kassaga ja et ei lähegi kuskile, vaid rassin kodus mullas. Hommikuks aga oli olemine natuke parem ja kihk minna ikka ka oli. Tegin kiiremad asjatoimetused kodus ära, sest koht, kuhu minna plaanisin, avati alles 10:00. Nii et aega oli, kiiret polnud kuskile. Pakkisin isegi pikka kaalumise järel lapsevankri kaasa, et Stigil koht oleks, kus ta magada saaks. Tal ju tuleb uneaeg ennelõunasel ajal.

Sihtkoht oli Valmiera, Valleta kaubamaja. Maad kuskil minu kodust 50 km



Ilm oli ilus, inimesed suviselt riides, üks hullemini kui teine. Oli ka stiilseid paar tükki, aga tõesti, liiga stiilsed, et niimoodi tänavale tulla. Ennast ma siinkohal ei hakka mainimagi, praegu käib jutt teistest. Minu arust Ruhjas on palju maitsekamalt riietuvaid naisi näha. Ja olen täheldanud, et läti naistel on alati kenad ja hoolitsetud soengud. Juuksurikülastusele panevad nad vist eriliselt rõhku.

Käruga oli üsna hea liikuda, kui Stig ainult ennast natukene paremini oleks üleval pidanud. Ta oli väsinud, aga magama ka ei saanud jääda, sest koht oli uus ja huvitav ja oli vaja ju ringi vaadata, kõike tõmmata, mis näppu jäi ja siis kui midagi muud enam teha ei olnud, siis viriseda.

Kubamajal on neli korrust. Kõik käisime läbi. Astusin sisse ainult mind huvitavatesse poodidesse. Oli tekkinud uus kingapood CCC, suur ja avar, päris arvestatava kingavalikuga ja hinnad olid ka normaalsed. Olid ka mõned hiina kaupa müüvad poed, Aliexpressist pärit kaup, kuhjade viisi. Douglases näppisin paari asja, aga jumal tänatud, et ma midagi ostma ei hakanud. Mõttetult kallis on seal kõik ja no pood oli tühi ka rahvast. Ma tean, kus kõik olid - Drogases, paarsada meetrit tänavat pidi edasi minna. Seal oli tohutu soodukas kogu poes, kõik kollaseid silte täis, läti keelse tekstiga. Aga arvata oli, et mingi kampaania. Vat seal tegingi ma oma ainsad ostud.
"Drogas", Rigas 20, Valmiera

"Macadamia oil" sari: shampoon 9.09 €, palsam 9.09 €, öli 9,59 €,mask 8,49 €

"Inecto" sari: shampoon 3,57 €, palsam 3,57 €, seerum 4,39 €

"Siberica" sari: shampoon 5,85 €, palsam 5,85 €, mask 7,49 €


Nende ostude üle olin küll happy. Soodus minu arusaama järgi oli -20%, Drogase kaardiga -30%.

Kodu jõudes sai sauna kohe tuli alla tehtud, et suur testimine ette võtta. Ära said proovitud kõik variandid minu, Meena ja Mete peal. Sellest juba lähemalt uues postituses.



Kommentaare ei ole: