Küsimused mulle

9. märts 2015

Nädala ostukorv

Ma küll mõtlesin, et mina selle hullusega, oma toidupoe ostudest ülevaadet teha, ei liitu, aga kuna tõesti ma polnud seoses segadusega meie kodus juba kolm päeva poodi saanud, siis täna olin sunnitud poodi minema ja tilga piimagi koju tooma. Eile lõppes nii piim kui munad, värskest saiast-leivast rääkimata.

Oma kodusolevatest  toidutagavaradest ma ülevaadet ei tee. No see oleks üsna mahukas. Mul on kõik vajalik kodus olemas - sügavkülm on igasugust liha- ja kalakraami täis. Keldris on üsna mitmekseine valik kompotte, mahlu, moose, marineeritud kurki, borshisupi põhju. Kuivained on kõik kenasti kapis varutud. Kartul on oma.

Täna läksin spetsiaalselt piima ja munade järgi. Loomulikult võtsin ka asju, mis olid sooduses ja on niikuinii vaja lähitulevikus. Oma järgmised toidupoe ostutshekid lisan siiasamma postitusse, et siis nädalalõpus kokkuvõte teha. Kuidas see õnnestub, ei tea, sest me ju laupäeval plaanime ärasõitu. Annan endast parima, kasvõi siis reede õhtuni:)

09.03.2015
























 10.03.2015



Kommentaare ei ole: