Küsimused mulle

4. mai 2015

Mida ma sünnipäevaks skoorisin endale :D

Ütlesin esimese asjana ära oma tutvusringkonnas, et mina sel aastal mingit sünnipäeva ei pea. Kes tahavad, külla võib alati tulla, aga mingit lookas lauda endale ette kujutada ei tasu. Suht kurb on alati sünipäevalapsi vaadata, kes omaenda pidupäeval peavad palehigis köögis toimetama ja külalistele pärast kõik ette kandma ja siis päeva lõpuks veel kõik ära kraamima.

Sünnipäevadel käia on hoopis teine lugu. Lähed ja naudid küla toite, ajad juttu, kuskile pole kiiret ja sind teenendatakse. Mulle meeldib.

Seega külalisi mul sel aastal õigel päeval ei käinudki. Ema küll jah, tema käib nii kui nii iga päev. Võtsin hoopis tüdrukud (Mete ja Meena) peale ja tegime ühe sünnipäevareisi Valka. Nende esimene Valga reis. Valga on üks huvitav linn. Sõidad teise tänavasse ja oled Lätis :) Mingit süsteemi seal linnas ei ole minu silme läbi. Kitsad tänavad, pisikesed majakesed, sekka paar uhket maja. Kõik kuidagi nagu seisma jäänud ajas.

Aga esindatud on nii Rimi, Selver, Maxima kui ka Magaziin. Palju mustlasi ja Läti numbrimärkidega masinaid.

Kui ma autojuhi lube kunagi ammu tegin, siis oma eksamisõidu tegin ma rohelise Moskvitšiga Valga linnas. Ja load sain ka sealsest ARKist. Mälestused.

Ega me sinna Valka päris nii lambist ka ei sõitnud. Tellisin eelmisel päeval oma endise klassiõe käest tordi ja olime seda torti toomas. Ühendasime kaks asja ja tore oli. Esimene sünnipäev, kui kuhugile kiiret ei olnud. Lihtsalt läksime ja seiklesime.

Ega ma seepärast kinkidest ilma ei jäänud. Kes tahtis, sai kingi ikka üle anda :D Vaadake ise...

Korvike
Saunatarvete komplekt

Käte- ja kehakreem
Kaks pirnipuud
Satiinist voodipesu
Kaks kaltsuvaipa
Sularaha, millest rahastasin osaliselt oma uut telefoni
Aitäh kinkide eest!

Tutu seelikutes sünnipäevalised

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Valga osas sama meelt, kummaline linn ...
Mu arust Tõrva annab ka rohkem linna mõõdu välja .
Aga vahva ettevõtmine koost tütardega, ja palju õnne tagantjärele!
Kingid täisa juubeli väärilised .
H.

ShoppingQ ütles ...

Ei olnud nii väga juubel midagi :D

Anonüümne ütles ...

ilmselt sõnastasin end natsa valesti, ma mõtlesin, et kingid nii rikkalikud, et nagu oleks mingi ümmargune sünnipäev ..
H.