Küsimused mulle

4. mai 2015

Kont hambus? :D

Tundub, et minu eelmine postitus tekitab paljudes vastakaid tundeid ja seda konti on tükiks ajaks mõnele pureda. Aga ma olen kindel, et minu pere siin maamunal ei ole ainus, kes selliste probleemidega kokku puutub. On veelgi hullemaid perekondi tegelikult, aga minu asi ei ole neile näpuga näidata.  Ok, mina kirjutan sellest avalikult ja tunnistan probleemi, seega ka kriitikud kohe platsis, kellel elus midagi sellist ei ole juhtunud ja kes teavad kõige paremini kõigist ja kõigest. Andke minna ja lootke, et teie pojad-tütred kasvavad kõige eeskujulikumalt ja iialgi ei puutu alkoholiga kokku :D

Minu päev on alanud peavaludega. Ma ei kujuta ette, kuidas need veel ennast tunnevad, kes nädalavahetusel peale magamatuse veel kõvasti pummeldanud on. Mul on paljast magamatusest juba vilets olla :) Ei saa käima. Õnneks on ilmgi ilus ja kohe-kohe olen omadega nii kaugel, et lähen lastega välja. Saab äkki mõne puu riita. Lapsi aeda ma sel nädalal ei saada veel. Meena on külmetusnähtudega ja Stig on jälle selles staadiumis, et tema on hädas oma kakahädaga. Jooksen iga natukese aja tagant tenaga ws-sse ja tulen sama targalt tagasi. Kohutavalt närvesööv aeg. Ja raha on ka niikuinii otsas, et autole kütust osta. Natukene tagavara on mul taara näol, leiva-saia-piima saame kätte. ja kaheksas on veel nii-nii kaugel. Aga nii kange olen ma küll, et säästude kallale ma ei lähe. Saame hakkama:)

Lasteaia kevadpeod jätame sel korral vahele. Liiga palju on seda kõike minu jaoks praegu. Võtame rahulikult ja ega meil kodus ka viga ei ole. Olgem positiivsed!

9 kommentaari:

A ütles ...

Oled proovinud Stigile magneesiumit anda? Floradix on küll kallis aga lapsele kõige mõnusam anda.

ShoppingQ ütles ...

Ei ole proovinud.Kas see Floradix ongi magneesium?

Anonüümne ütles ...

Minu arust polnud su postituses midagi hullu. Vähemalt sai poeg ilusti koju ning ei jäänud nn küla peale. Peamine on ainult see, et lapsed sul mõistaks, et tegelikult selline tegevus sinu poolt aksepteeritud ja kiidetud ei ole. Vaata kui hea sul on praegu lastele näide tuua mis alkohol kaasa toob. Praegu ongi tähtis, et väiksemad lapsed teaks, et see olukord oli pigem piinlik ja ebaviisakas mitte kiidetud ja naljakas.
Edu!

Mari ütles ...

Nüüd pean mina ka ära küsima oma küsimuse, tahtsin seda juba ammu teha:)
Asi nimelt selles, et ma elan Saksamaal ja siin käivad lapsed sageli 3 eluaastani pampersites. Ka lasteaias ja siinsed ja paljude erinevate riikide spetsialistid on selles veendunud, et alates 3-4 suudavad lapsed füsioloogiliselt oma häda kinni hoida ja neil on oskus omal ise õigel ajal püksid maha võtta ja kõik läbi viia.
Et kas Eestis nõutakse, et laps oskaks seda kõike juba kaheselt või veelgi varem??
Ma tean küll, et lapse saab ka aastaselt potil käima, aga siis see toimib nagu pavlovi refleks, aga nende tegelik areng ei ole nii kaugel
Ma võib olla pole eelmisi teemasid põhjalikult lugenud, aga ma ei saa aru, kas Stigile tehakse lasteaias stressi sellepärast?

ShoppingQ ütles ...

Stig hakkas potil käima jõulude paiku, kui ta veel kaks ei olnud. Lasteaeda läks veebruaris ja siis oli ta juba ammu mähkmevaba. Ta pole nõus mähkmesse enam pissima, veel vähem püksi. Ei tehta tal mingit stressi. See üks selles vanuses laste eripära (normaalne). Minu laste ajaloos küll esmakordne.
Jaskar hakkas mul potil käima 9 kuuselt.
See Stigi probleem peaks välja kasvama õige pea, enne kui ma hulluks muidugi läinud ei ole :D

Anonüümne ütles ...

Minu väiksel vennal oli ka kakamisega probleeme. Hoidis kaua kinni ja siis kul lõpuks vetsu läks oli kinni hoidmise pärast valus kakada. Hoidis kinni sellepärast, et oli valus kakada. Nokk kinni, saba lahti olukord. Ei saanud ju aru ka, kuigi rääkisime, et ära hoia kinni vaid käi kohe ära. Lõpuks lihtsalt kasvas sellest välja, ei läinud lihtsalt järsku nipsu peale ära. Midagi mu ema ei teinud, ainult oli kannatlik, aga mingeid rohtusid küll ei antud. Ma ei mäleta, et kas arstile sai kurtud või mitte. Isegi kui sai siis midagi ei tehtud.

Mari ütles ...

Aa, jaanika, siis on selge. Hea, et lasteaias ei stressata. Kõik probleemid kasvavad alati välja. Sa ära hulluks mine, kui sa nagunii midagi muuta ei saa:)

A ütles ...

http://www.salushaus.ee/MAGNESIUM.html ja neil on mingi spetsasi seedimise jaoks ka aga see vist pole nii magus. Magneesium peaks kõhu pehmemaks tegema ja samal ajal mõjuma ka rahustavalt, seepärast mõtlesin just sellele. Seedimise jaoks on selline asi http://www.salushaus.ee/INTESTCARE.html aga mul ei õnnestunud seda lastele "maha müüa".

Anonüümne ütles ...

Minu jaoks oli normaalne korra või kaks nädalas seda suuremat häda teha, kuni mingil reisil tuttav kurtis, et täna veel tal wc-s käimata. Olin üllatunud. Hakkasin rohkem vedelikku tarvitama, seedimist ergutavat teed jooma, aga ei erilisi muutusi. Siis lasin Adik Levini toitumisega tegelevas kliinikus Role teha veretesti. Mu toidulaud roogiti üsna hõredaks. Varemalt oli piim mu põhiline toit, nüüd oli vaja loobuda kõigist piimaproduktidest peale juustu! Ka kartulist ja nisutoodetest. Dieet kestis 3 kuud ja selle järel käin vetsus nagu "tavaline" inimene, 8 aastat juba. Piimatooteid tarbin minimaalselt, sest need tekitavad tohutud gaasid ja kõhuvalu. Mäletan, et mu vanaema ka ei joonud piima.
Mul on kolm poega, vanim paar aastat Sinust noorem. Olen nendega napsu võtnud ja suitsu teinud (ikka nii, et lapsel hiljem paha) sest olgem ausad, uudishimu on inimlik ja pigem siis ema silma all "elu" avastada kui salaja. Kumbki "viga" pole nakanud.
Olen rõõmus ja kade- Sul on äge jõuk!