Küsimused mulle

21. oktoober 2015

Fotoreportaaž

Selline on praegu seis minu magamistoa ukse taga. Et ema ei viitsinud kuhugile ronima hakata, siis lubasin, et ta näeb olukorda minu blogist. Mugav ju:) Saate teie ka piiluda...


Stig saab lükanduksega väga hästi hakkama.


Igal õhtul tarin ma Stigi ja Meena oma tuppa, pissipott ka loomulikult, et öösel mitte ohtlikult kõõluma hakata. Ja ma olen tähele pannud, et mul on Marisega sama voodipesu. Kummut on praegu võõrkeha minu toas, see leiab kasutust mujal. Ajutiselt minu pinnal seega.

Pruun sohva nurgas on samamoodi teise toa oma. Seal magab praegu Meena. Teisele korrusele ei kipu praegu keegi, sest trepp/redel on paigast ära ja seal on külm ka praegu. Mete ja Sten ööbivad vanaema juures. Riidekapp on minu ja jääb samasse kohta. Voodiga sama lugu.


Valge riidekapp leiab oma uue koha Jaskari toas, kui see ka kunagi valmis saab ehk siis üsna pea.


Täna sain omale seinalambi ka seina. Tänu Jaskarile. Ja see vaba, halli tooni sein saab ka oma jao. Selle tarvis on mul valmis meisterdatud raamitud tapeet:D Asi seisab ainult selle taga, mis moel ma need seina riputan. Ei tahaks seina kohe retsima hakata. On äkki mingit leebemat varianti kellelgi soovitada?



Ja veel üks nurk, kus on ka ajutiselt üks lauake.


Nii me siis momendil siin elame, nagu segasumma suvila, peaks ütlema.

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kahepoolne peegliteip? Äkki hoiab ka pildiraame tapeediga üleval?

ShoppingQ ütles ...

Kui see tapeeti ära ei riku, siis võiks ju proovida.

Anonüümne ütles ...

Pisikesed naelad laeliistu kylge ja jõhvi/tamiiliga pildid yles rippu.

ShoppingQ ütles ...

Kah variant.

A ütles ...

tahtsin ka seda tamiiliga riputamist soovitada. või ikkagi 1 peenike aga pikk nael seina.

Anonüümne ütles ...

Knopka müüb spetsiaalseid pildiraami riputamise teipi. Krõpsuga või liimiga. Mina kavatsen neid kasutada.Tugevused on vastavalt sellele, kui raske ja suur on pildiraam, niipalju teipi tuleb ka panna. www.command.com M tootemärk.

ShoppingQ ütles ...

Aitäh vihje eest. Uurin igatahes asja järgi, kui Knopkasse satun.