Küsimused mulle

23. juuli 2019

Nagu jõulud

Jälle üks päev õhtus. Täna ma veel lahkumisavaldust lauale ei pannud. Konsulteerisin juristiga ja tema soovitas kõigepealt tööandjaga läbi rääkida. Seda ma teha kavatsengi nädala teises pooles, kui šeff büroosse käima tuleb.

Tema oli see, kes oli kodukontoris töötamise poolt ja äärmiselt arusaaja arvestades minu olukorda, siis kujutan ette, et kui ta kuuleb, mis teoksil, siis ta kas leiab mingi lahenduse või loobub minu teenetest. Aga esialgu siis on vaja ikka läbi rääkida ja pooltele sobivad lahendused leida. Praegune lahendus, igapäevane mõttetu sõit, kulu ja aeg ei ole rentaabel.

Muidu tööpäev oli mõnus. Ainuke jama oli, et unustasin oma hiire koju, mis on mul hästi käepärane. Kontori hiirega andis harjuda, natuke ebakindel tunne oli ja iga liigutus võttis aega. Süüa ka töö juures praegu ei saa, köök puhkab. Tuleb ise kuskil söömas käia või oma toidukott kaasa tuua.

Täna olin hommikul kodus õnneks putru söönud ja lõuna tegin Amservis ühe Tallinna kompveki näol. Viisin auto hooldusesse ja näpsasin ühe kommi leti pealt. Nüüd on hooldustega esinduses kõik, garantii lõppeb autol augustis ja siis võin spets võtmega juba ise õli vahetada. Aga seda siis alles 100 000 km täitumisel. Sinna on veel aega. Siis ei pea enam suurt raha maksma, saab odavamalt läbi ajada.

Täna oli mul pisikene “saba” ka järel, Mete ootas mind linnas pea 4 tundi, et me saaks peale tööd käia Euronicsis. Tal ütlesid kõrvaklapid üles ja kuna need polnud veel aastatki vanad, viisime garantiisse. Sahmisid mitmed teenindajad küll tšekkide ja oma pragrammiga, miski ei toiminud korralikult. Siis kutsuti tagant üks asjaliku olemisega meesterahvas, kes ka ei saanud garantii kauba vastvõtmust programmis toimima. Tema siis lausus ootamatult, et mingu me valigu riiulitest Uued kõrvaklapid, milliseid aga soovime. Ma ei uskunud oma kõrvu, nagu jõulud ju:)

Mete hakkas õnnest peaaegu et nutma ja jooksis sihitult ringi nagu oleks tal lubatud üks MacBook välja valida. Ma siis palusin tal rahuneda ja mitte ahneks minna, soovitasin sama nunnud klapid võtta nagu tal katki olid läinud. Nii ta tegigi, ta sai tutikad lemmikklapid. Ühesõnaga täielik restart. Teine kordki ostame oma tehnika Euronicsist.

Kana elab, tänan küsimast ja kui mõned on nõutud, mis minuga juhtunud on, siis lihtsalt rasked ajad ja vahest ei jõua kogu aeg positiivne olla.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Mul on ka Euronicsiga ainult head kogemused! Võiksin sellest tegelt' pikemaltki kirjutada,kuidas ma veetsin ühe unetu öö muretsedes,kas saan ühe kauba ümber vahetada ja hommikul,enne poodi tagasi tormamist helistasin ühele omanikest,kes veel magas (kell oli 9) :).Ei.Ei tunne isiklikult...Igal juhul sain korda kõik ja olen siiani oma ostuga rahul.