Küsimused mulle

24. märts 2014

Tagasi argipäevas

Olen juba mõned päevad kodus pere juures olnud ja argipäeva sisse elanud.Köik on jälle nagu vanasti:)Vaheaeg on läbi.Lapsed said hommikul kooli-lasteaeda saadetud ja meie Stigiga toimetame kodus.Ma ei tea kas ma seda olen juba rääkinud,et Meena (5-aastane) läheb lasteaeda hommikuti bussiga.Mete (9-aastane) sai omale pisikese ülesande Meena lasteada viia enne kooli.Lasteaed on koolile küllaltki lähedal ja Metel on parasjagu niipalju aega enne tundide algust,et Meena ka lasteada saata.Ja ta on selle ülesandega rahul.Meena ka.Mingi lahendus mingikas ajakski,et ma ei peaks hommikul vara 30 km maha kihutama.See on ju üsna suur kulu.
Minu eemalolekust oli kõige rohkem traumeeritud Mete.Ta ütles,et nii hirmus oli ilma minuta olnud :D
Stigil on tervis hea.Haiglas võeti juba sidemed maha ja piisab ainult spetsiaalse kreemiga kreemitamisest.Seda teen kodus kaks korda päevas ja püüan ka korra päevas pesta last,sest mähkme vahe on alati haavakoorikuid täis ja vesi pidi hästi mõjuma.Paraneb.On jäänud veel üks suurem koorik,muidu kõik haav väga kenasti paranenud.
Laupäeval sai poistega juuksuris käidud.Olid täitsa metsa juba kasvanud.Stig sai ka oma esimese lõikuse ja juuksurikogemuse.Aga ega talle eriti ei meeldinud.Juuksur tegi kiirelt masinaga soengu,aga ega viimistleda enam ei saanud.Kisa läks liiga suureks.Aga titejuuksed said maha ja poisil teine nägu kohe.
Enne ja pärast
Nädalavahetus möödus meil kenasti ja olime palju värskes õhus.Panime kased ja vahtrad jooksma.Mahla tuleb kõvasti.Stigi põhijook ongi nüüd vahtramahl.Vaarikavarreteed tegin ka esimest korda elus.Lihtsalt metsas kolades jäid nii ilusad varred silma,et võtsin kodu kaasa prooviks.Lõikasin oksakääridega juppideks,keestsin veekeetjaga vee peale ja panin puupliidile keema.Väga tervislik jook sai...loodetavasti.Ilusa punase värviga.

Teile ilusat uue nädala algust!

Kommentaare ei ole: