Küsimused mulle

2. aprill 2014

Laps igatseb issit

See laps on Meena. Juba mitu õhtut käib jutt, et Meena tahab issi juurde. Ja miks keegi Meenale ei õelnud, et issil sünnipäev oli. Ega ma eriti ei taha seda teemat puudutada, sest siis Meena hakkab veel rohkem issit igatsema ja mida ma siis peale hakkan. Panen ta lennuki peale? Lähen ise last issile viima? Päris problemaatiline. Ma ei kujuta hästi ette, kuidas ta ilma minuta hakkama saaks, kui peakski selline variant kõne alla tulema, meena veedab mõne aja Saksamaal issi juures, ilma minuta. Kui me veel naabritena seal elasime ja meena issi juures oli, siis pissile jooksis ta kodu. Kordagi ei käinud ta issi WC-s. Selline kiiks oli tal. See on esimene probleem. Hakkama saavad nad issiga muidu kenasti. Põlise vanapoisina ei osanud Meena issi varem süüagi teha, peale haruharva spagettide keetmise. Meena pärast on ta nüüdseks isegi pannkookide tegemise ära õppinud.
No igatahes lubasin Meenale, et see nutt ja hala õhtuti lõpeks, et Meena võib issile helistada. Muidugi polnud mul numbrit kohe käepärast võtta, mis tekitas veel lisapingeid. Kirjutasin issile lühikese e-maili ja number nagu naksti olemas. Meena saab õhtul selle tähtsa kõne ära teha, iseasi, kui palju ta veel saksa keelt rääkida oskab. Mina olen igatahes põnevil!
Meena teel Saksamaale,Poola maisipõllus suurema õe Metega.

Kommentaare ei ole: