Küsimused mulle

9. aprill 2014

Olen ainuke, kes ravi vajab praegu

Ei tule selle Eesti filmi pealkiri meelde, kus on selline repliik:" Te olete ainuke, kes siin ravi vajab".Tegemist Lia Laatsi ja Ervin Abeliga. Mäluga on mul kehvasti, nagu alati. Mu selg tahab juba päev aega pooleks minna. Eile andis õrnalt tunda, täna on asi juba hullem. Homme peab juba ravile mõtlema hakkama, kui paremaks pole läinud. Endaarust midagi rasket teinud ei ole ja tõstnud ka midagi pole. Puukorvi ei saa arvestada, seda teen jooksvalt kogu aeg. Stigi tõstan kraanikaussi kolm korda päevas, et tema nr.2 häda kasida. Seda on küll tunduvalt rohkemaks läinud, hambad tulevad vist..Hea ju hammaste kaela veeretada, aga mina pean 13 kilo tõstma ja eks see ole haige seljaga üpris ränk, pisar tuleb silma. 8 hammast on juba pikka aega suus, siiani pole kippu ega kõppu lisast.
Selle haige seljaga ronisin täna veel pööningule ka, hädaolukord oli ja hoidsin suu kinni. Oli tähtis käik, ehitusfirma vaatas objekti üle hinnapakkumise jaoks. Minu nägemus, mõõdud, materjalid. Eks näis, mis number ette lööb, kas lööb hingest kinni või saab asjast asja. Järgmise nädala lõpuks selgub. Firma iseenesest on väga soliidne. E-mailile saadeti koheselt ka väike feedback ja nii. Igati korrektne käitumine.
Meenast...tema on üks ettearvamatu ja kummaline laps. Üleeile oli jälle Metega bussipeatuses mingi arusaamatus ja Meena lihtsalt keeras kannalt ringi ja kodu tagasi. Kuni sinnani sujus kõik õlitatult, patsid, hambad, riided, " ilusat päeva".Hingasin juba kergendatult, kui helises telefon.Mete kurtis, et Meena jooksis kodu. Kui nii, siis nii.Sõitsin ta ise lasteaeda. Täna niikuinii, jalgratta päev lasteaias ja oli vaja ratas kohale transportida. Eks näis, mis homme juhtuma hakkab, olen juba põnevil, undki ei tule :D
No ja siis veel kõne Kilingi-Nõmme politseist...mul hakkab süda vaikselt seisma jääma. Sellest kirjutan juba homme, kui veel elus olen:)
Imetlen kuud ja tähti nüüd, tehke sama.
 

Kommentaare ei ole: