Küsimused mulle

7. mai 2014

Rekord


Eile oli tähtis päev minu blogi ajaloos. Blogi külastas rekord arv inimesi. Kas nüüd kõik lugejad on, seda ma ei usu, aga külastajad küll. Loodan, et mõned neist 979 - st jäävad püsivalt minu "luulusid" lugema. Arvan ise, et minu blogi on üsna omanäoline. Mitte et ma nüüd mingi eriline oleks, aga blogimaastikul on tohutu konkurents. Pea igal on juba oma blogi. Aga seda ma ei usu, et mõni 38 - aastane 5 lapsega üksikema blogi peaks. Kui leidub sellises "olekus" blogipidaja, palun andke mulle ka teada. Ühesõnaga arvan, et mul konkurente ei ole:D
Püüavad küll siin mõned ahvida, aga no ei tule välja. Kui sul ikka 5 last erinevate meestega ei ole ja elad igavat pereelu, ei tasu pingutada. Palun jääge ikka oma liistude juurde:D

Sain täna ka ühe liigutava kirja ühelt oma lugejalt, kes oli juhuslikult sattunud minu blogi peale. Olin kirja avamise momendil just lasteaias pildistamise ootel ja täitsa silma võttis märjaks. Lihtsalt nii tore on, kui on inimesi, kes ei pea sind kõntsaks ja näevad ka asja positiivsemat poolt. Aitäh Sulle Piret, andsid mulle palju positiivset energiat edasi rühkimiseks.

Pildistamisest...Pisikeste lastega on ikka üsna tüütu sellistel aktsioonidel käia. Aga no peab. Kõigepealt oli Meena muidugi ülemeelitu ja väga tähtsust täis, sest temal oli väikevenna seal. Vaja ju teiste ees kekutada ja peaagu, et oma lapseks Stigi pidada:) Andis teda ohjes hoida. Pilt sai tehtud ja otsusatsin kodu tulla, aga siis Meena hakkas hüsteeritsema ja ei olnud nõus enam grupipiuldile minema. No ja mina, nõrk nagu ma olen, hakkasin talle siis igasugu asju lubama ja lõpuks saime ika niikaugele, et lubasin ta lasteaiast peale pildistamist kodu võtta, kui ta pildile läheb. Saime kaubale.

Riietusruumis pani Stig laste plastiliinist voolitud lilledele põntsu. Toppis suhu, lammutas ja kui peost tükke kätte tahtsin saada, siis pigistati käsi nii rusikasse, et näppude vahelt imbus plastiliini lausa välja. Täielik kaos. Lasin nii kiirelt jalga, kui võimalik.

Meena arvab, et Stig on tema "laps":)

Lastele meeldivad väikesed lapsed



Tüdrukud oma pildistamise järjekorda ootamas

Meena etteaste
 Et kohe mitte kodu minna, läksime veel minu ema juurde kohvi jooma ja Meena vaatas oma kassi üle. Nimelt on Meenal vanaema juures kass, mille minu vend ehk Meena onu talle vist kuulu järgi andis. Mina aga loomi oma kodu ei soovi, seega on kass seal ja Meena käib teda seal vaatamas. Nimigi pidi olemas olema - Miu. Nojah, mulle sobib nii. Olen võib - olla julm küll, et ei luba looma lapsele, aga mulle piisab täiesti viiest lapsest. Ei ole tahtmist veel kellegi eest hoolitseda.

Meena "oma" Miuga

Armas valge kassike

Kassipoja ema

Stig uuris eriti tähelepanelikult seda looma
Põhiline oli see, et Meenaga poes käies nägi ta üht tordikest ja siis oli kohe vaja õelda mulle,et tema kassil pidi sünnipäev täna olema. No et ma tordi ostaks.Kaval. Vana trikk tal juba. Nossul on tal ka alati sünnipäev, kui ta midagi head tahab.

Homme on järgmine üritus lasteaias - emadepäev. Selleks ajaks katsun ma Stigile hoidja vaadata, muidu ei tule peost midagi välja. Teised inimesed tahavad ka rahus pidu nautida, mitte võõraste tittede lalinat kuulata. Perekoolist on ikka ühtteist külge ka jäänud:D Saab vähemalt aimu, mis inimestele meeldib, mis mitte:)

Lõpuks veel kummardus minu blogi lugejatele ja AITÄH Teile!

Kommentaare ei ole: