Küsimused mulle

3. juuni 2014

Positiivsed uudised

Tahaks Teiega oma rõõmusõnumit jagada. Minu Kredexi kodutoestuse taotlus on läbi vaadatud ja tunnistati vormilistele nõuetele vastavaks. Edasine menetlusprotsess jätkub. Perioodil juuni-august teostatkse minu elamispinnal eluaseme seisukorra ja toetuse taotlemise vajaduse hindamiseks paikvaatlus, millest mind teavitatakse 1-2 päeva ette. Otsus taotluse rahuldamise/mitterahuldamise kohta tehakse hiljemalt 26.09.2014. Võib-olla on küll vara rõõmustada, aga miks nad peaksid meile "EI" ütlema. Mina ei näe küll ühtki põhjust. Positiivne tuleb olla:)

Mis nüüd vähem positiivne on, siis oma advokaadilt Saksamaalt olen paar kirja saanud ja tundub, et lootust elatisraha miinimumile ei ole. Vastaspoole advokaat tuli välja sellega, et kuna laste isa on juba pikemat aega haiguslehel ja pole võimeline miinimumi maksma. Momendil maksaks ta regulaarselt igakuiselt 133 € lapsele, kui kohtus kõik plaanipäraselt läheb. Saksa miinimum on kuskil alates 220 €-st. Sellest saame meie ainult unistada. Veel pidi tal depressioon olema, raske lapsepõlv ja pidi ennast üksikuna tundma. Ühesõnaga nii masenduses, kui veel üks inimene olla saab ja seljaprobleemid ka takkaotsa. Kui mul ka niipalju aega ja tahtmist oleks, oleksin omale ammu "hullupaberid" välja ajanud. Aga ma pean lastele olemas olema 24/7, mul pole aega sellise jamaga tegeleda. Oi kui vihale ajavad need mehed ikka.:D Nüüd siis saadan oma advokaadile vastuse umbes nii, et jätku asi sinnapaika, minu närvid maksavad ka midagi. Pole mul seda lisastressi vaja.

Mis kõige peenem on, et Saksamaalt laste isalt tuli ettepanek, et Estonian Air pidi 16. juunist hakkama otselende Berliini tegema, et kas oleks mõeldav, et ma Meena mõneks ajaks issi juurde lendaks. Aga kui ma  kuulsin, kui haige "keegi" on, et pole võimeline isegi tööl käima, siis no kuulge, ei saa ju 5-aastast last saata depressiivse ja masenduses inimese juurde, kellel on veel ka seljahädad. Kui midagi juhtub, vastutan ju mina. Isal kasvatusõigust pole, vastutus on 100% minu. Nii et see aktsioon tuleb küll ära jätta, turvalisuse huvides.

Sain oma mured nüüd ära kurta. Üks pisike on veel...Istusin täna väljas trepil ja vaatasin oma aeda. Kui kõik minu blogi lugejad appi tuleks aiatöödele, siis ka vist ei saaks see kõik siin tehtud - no toome näiteks Jaanipäevaks. Meeletu. Nüüd on jälle ilm ka kuum, katsu sa olla sellise kuumaga ja veel liigutada ka ennast. Lesida veel võiks:) No aga see mure on mul krooniline.

Kommentaare ei ole: