Küsimused mulle

16. september 2014

Arstilkäik

Kiire hommik oli täna. Emaga oli kokku lepitud Stigi üleandmine Nuias, sest Stig jäi tema hoolde. Kõik klappis kenasti ja arsti ukse taga olin õigeaegselt nagu alati. Ma ei hiline kunagi:) Enne maksin muidugi 5 eurot visiiditasu.

Sain momendi istuda ja kutsutigi sisse. Kõik oli ees tuttav, kuigi olin viimati seal aastal 2008, kui Meenat ootasin. Esimene asi, mis mul seinapealt silma ahkkas, oli abordi hinnakiri kindlustatud ja kindlustamata patsiendile...vuihh...jube:( Ca. 161 eurot, kui haigekassat ei ole.

Praks on kihv arst nagu alati. Alati jutukas ja rõõmsatujuline, väga sõbralik ja loomulikult sealjuures asjalik:)

Kõigepealt viis ta ennast kurssi minu vahepealse ajaga, mil ma seal nägu näidanud polnud. Pani kirja andmed veel ühe sündinud lapse kohta ja uuris, kuidas sünnitamine Saksamaal ka oli. Aega tal paistis olevat:D

Küsis siis mu päevade kohta ja lootis, et neid mul polegi. Sellepärast ju tavaliselt tema juurde minnaksegi. Aga mina polnud ju titeuudistega seal. Kurtsin siis kõik on mured ära ja lõpuks mainisin ka oma hirmude põhjuse. Minu isapoolne vanaema suri 42 aastaselt rinnavähki. Ja avastati tema vähk sellepärast, et tal ei olnud enam päevi ja tundus kummaline, et menopaus nii vara pihta hakkab. Läks kontrolli ja alumine ots oli juba vähki täis,otsaga rindades. Ja enne ei mingeid vaevusi. Ja nii pidigi ka Praksi jutu järgi olema, et avastatakse sellised asjad mingi muu probleemiga ja siis on juba hilja. Nii et tasub ennast ikka lasta aegajalt põhjalikult kontrollida. Ja Praks, kuuldes, et peres on vähki, lasi teha mulle kõikvõimalikud analüüsid. Andsin veeniverd, sealt vaadatakse mingeid markereid. PAP-test tehti. Sonograafi lähen ja Tartusse mammograafi ka. Parem karta, kui kahetseda.

Loomulikult tegin ühe kiire ringi ka linnapeal. Pole ju kodust mitu päeva välja saanud:D Magazin oli esimene peatus. On ikka hea pood, eriti maanaisele. Seal müüakse ka kõike võimatut ja võimalikku. Mina ostsin tüdrukute soovil neile boksereid:) Metele ostsin juba varem sealt bokserid ja ülemiseosa ehk sellised esimesed rinnahoidjad ja ta oli nendega ülirahul. Meena muidugi tahtis ka kohe ja mis põhiline, ka rinnahoidjaid. Aga ma ei ostnud talle. Ta ju alles 5, imelik vähe ju:D Nende suurused hakkavad seal alates 10-11 aastat. Eks ma pean midagi talle vabanduseks välja mõtlema. Kujutan ette, kui vihane ta on, kui rinnahoidjaid polegi.

Vasakpoolsed Meenale, täppidega Metele
Loomulikult kohustuslik Kvi Pagari külastus. Saiakesed on alati head. Üks väärt koht Viljandis:)

Neljapäeval on siis Tartu reis ees, mõnus!

 

Kommentaare ei ole: