Küsimused mulle

8. september 2014

Vahva seik

Seoses minu järjekordse seljahaigusega on kodus kõik ülihoolitsevad. Ega ma ei teeskle, asi on ikka päris hull.

Loomulikult ei lesinud ma täna voodis. Ma ei suutnud ilmale vastu panna ja "roomasin" kartulihunnikute juurde korvide ja kottidega, et istudes saan tasapisi kartulit ikka sorteerida. Stigi kutsusin ka kaasa ja suunasin ta "Bobby Car"'iga sõitma. Plaan oli hea. Aga ega Stig loll ei ole. Vaatas, et emmega on ikka pahasti ja peab toeks olema. Nii ta siis peale mõningast omaette toimetamist tuli minu juurde ja istus mulle sülle ja aitas kartuleid noppida. No katsu siis nii tööd teha. Andis upitada ennast, et kartulikd korvi saaks. Nii ta siis istus raudkindlalt paigas ja kui ma läbi valu naersin, siis oli tal eriti uhke nägu peas. Kui mõni kartul korvist mööda läks, oli ta kiirelt kartulil järel ja sain hetkeks ennast paremasse asendisse sättida. Ta ei lasknud mind hetkekski silmast.






Õnneks oli varsti bussi aeg ja sain Stigi Metele ja Stenile vastu saata. Oi seda rõõmu siis, kui kumbki osapool teineteist märkasid.

Mina kasutasin loomulikult juhust, ja sain laste abiga korvid tühjendatud. Nii nad siis jooksid õppimise vahepealt korda mööda mulle appi. Sai päris palju tehtud täna.

Mete elus oli ka täna nii tähtis päev, et ta tuli ekstra mulle oma selle õppeaasta esimest hinnet näitama. Eesti keelest esimene "5" kirjas. Sõnade järjestamine tähestikulises järjekorras on seega selge:)



 

Kommentaare ei ole: