Küsimused mulle

30. oktoober 2014

Loosimine

Täna jõudis minuni Tupperware kaup, mille tellisin eelmisel kolmapäeval minu juures toimunud esitlusel, kus olin perenaine. Kast on suur ja nüüd on vaja kõik asjad õigetele omanikele kätte toimetada.

Kuna liitsuin Tupperwarega, siis oli mulle pakis ka tervituskink e. demokott, kuhu kuulus sibulalõikur, kaabits ja neljast kaanega kausist koosnev komplekt.

Vasakul kingitus, ülejäänud tellitud asjad
Lauapärl leidis kohe kasutust ahjust tulnud koogile


Nüüd on siis nuudlite tegemis masin ka olemas, saab ühe korraliku laari Käsespätzle´id lastele teha:)

Ja teile, kallid lugejad, loosin välja Tupperware kausi, mida saab kasutada väga erinevatel viisidel. Mina panen enda omasse kohe ahjust tulnud kaneelirullid ja puistan tuhksuhkruga üle:)


 
Mida teha, et kausi omanikuks saada?

Jäta postituse alla kommentaar, kas omad ka mõnda TW toodet. Kui jah, siis sinu lemmik toode paluks ära märkida. Kui ei tea TW midagi, jäta lihtsalt oma email ja jaga minu postitust! Kõik!

Loosimise teen pühapäeva õhtul kell 22:00! Nii et õige pea, pole vaja kaua praadida ennast:)

Head loosiõnne!

21 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Oman TW juurvilja koorijat (kiidan hirmsasti, kasutan juba vist 6-7 a) ja külmkapi säilituskasti (ei ole kasutuses, minul ei õigustanud end).
inks@email.ee

Maris ütles ...

Endal veel pole, aga on paar tuttavat, kellel on pea kõik asjad olemas :D kiidavad väga ja ma võtan ka hoogu, et mõni neist asjadest endale koju muretseda.
marishuopolainen@gmail.com

Kaisa ütles ...

Mul on suur taignakauss, suur spaatel ja pudrunui. Kõik on köögis asendamatud abilised. Kõige rohkem on vist kasutuse spaatel.

Kätriin ütles ...

Ei oma ühtegi TW toodet, veel. Aga küll jõuan, kui suudan ära otsustada mida tahta.

Unknown ütles ...

Oman TW pirukavormi ning purgiavamis lappe (ei tea mis selle õige nimi on). Kasutan praegu vähe, kuna pirukaid väga tihti ei tee, aga just soetatud tordipritsu hakkan väga tihti kasutama

Liane ütles ...

Minu kööki on üksjagu TW erinevaid tooteid aja jooksul kogunenud - erinevad karbid, salatisegamise lusikad, kulbid jne. ja rohul olen nende kõigiga.Aga kõige rohkem leiavad kasutust juustutoos, suurem võileivakarp ja taignarull.

ordinary-extraordinary ütles ...

Mul on olemas TW sheiker, sushivormid, riisikeetja ja veepudel. Sheiker ja veepudel on kõige tihedamalt kasutuses.

Anonüümne ütles ...

Minul on köögis päris palju tupperware tooteid mida olena tasapsi soetanud. Kõige lemmikum toode, mida kasutan kõige rohkem on chopper, asendamatu. Juurvilja koorija on samuti väga hea.
kersti.kangur@mail.ee

Unknown ütles ...

Mul on palju TW tooteid, kõige rohkem kasutan 7,5l kaussi

jaana ütles ...

Mul on päris mitmeid tooteid, nt kaabits, kausid, keeksivorm, kannud. Tooted on head,

Anonüümne ütles ...

Minu köögis ei ole veel ühtegi TW toodet, kuid juba on huvi tekkinud.
trohtvee@gmail.com

karmen ütles ...

Mul on TW taignarullimise alus, muidu väga hea, aga libiseb laual.

ShoppingQ ütles ...

Pane märg laualapp katte alla, siis ei libise:)

Madli ütles ...

Mitte ühtegi :)
Väga kenad TW asjad sul :)
madli.madli@mail.ee

Efka ütles ...

Minu lemmik on sibulalõikur

epp ütles ...

Minu lemmik on üks suur sinine karp kus värvilised pildid peal. Hoian seal jahu ja suur 2 kg kott mahub sinna ilusti täpselt sisse. Samuti meeldib mulle taignarull ja alus. Minul on libisemise vastu mingi eriline alus seal mati all ja viimaseks on mu suur lemmik see lapp millega purke saab kinni/lahti keerata.

karuepp88@gmail.com

Enely ütles ...

Minu lemmik oli chopper. Kahjuks läks see katki ja kui vahendaja kaudu garantiisse saatsin, siis kaduma see läkski. Mulle nii meeldis see. Ideaalne sibulate hakkimisel või isegi keedumuna hakkimisel salati jaoks!

Merje ütles ...

Minul pole ühtegi TW toodet.
Merjely@gmail.com

Anonüümne ütles ...

Minul pole kahjuks ühtegi TW toodet!

nani1989@hot.ee

Anonüümne ütles ...

Mõned TW tooted on olemas.
marge433@hot.ee

Anonüümne ütles ...

TW tooteid on mul tegelikult päris mitu, joogipudelit kasutan trennis. Kausse kasutan igapäevasel toidu tööle kaasa võtmiseks või poolikute toiduainete (paprika, tomat jms) külmkapis säilitamiseks. Isegi supp püsib ilusti topsis ja ei voola välja ka siis, kui kotis ümber läheb. Sibulalõikur on lihtsalt super leiutis, hakib sibula nii väikseks, et petab kõik ära, kes sibulat '' ei söö '' :D

kristell123@hot.ee