Küsimused mulle

15. oktoober 2014

Ma olen liiga "hea"

Eile algas Meenal järjekordne "tantsukarjäär". Järjekordne selles mõttes, et kui ta kolmene oli, sai teda Saksamaal ka paaril korral balletitundi viidud. Oli näha, et ta armastab tantsida ja miks mitte siis proovida. Sealses balletiringis oli selline võimalus, et kolm korda sai last tasuta tundi tuua, et siis näha, kas sobib või mitte. Meena oli rühmas tol ajal kõige noorem ja kaks korda saime käia, kui tema sinna minna enam ei tahtnud. Liiga palju distsipliini ja kamandamist. Tema meil selline metsik ja isepäine ja nii see tol korral jäigi katki.



Eile avanes järjekordne võimalus tuult tiibadesse saada tantsuga. Karksi-Nuia Noortekeskuses on kaks vahvat noort neidu Kertu ja Janeli, kes hakkavad tegelema 3.-6. aastaste lastega ja õpetavad neile jõuluks midagi, millega lapsed ka lavakogemust saaksid. Eks näis. Neile on abiks ka noortekeskuse oma inimene Illika.

Tantsutrupi nimeks on "Tupsud" ja lapsed olid igatahes väga vahvad ja said ennast liigutada. Mis põhiline, neil oli lõbus ja tegid kõike rõõmuga nagu lapsed ikka:)

Eilne käik läks igatahes Meenal üle kivide ja kändude, tekkis isegi pisike rüselus ühe tüdrukuga ja sinna juurde mossitamine ja nutt. Täis "lasteaed" ikka see Meena meil:D Õnneks rahunes ta enne lõppu maha ja leppis teise lapsega kenasti ära ja mulle lubas, et püüab ennast talitseda edaspidi. Uuel nädalal läheme jälle ja vaatame siis, kas hakkab ka käitumine natukene muutuma. Mina katsun ikka vastu pidada ja mitte alla anda.





Kokku oli lapsi lõpuks minu arvestuste järgi 12, nende hulgas ka kaks vaprat poissi.

Ja nüüd asuks põhiteema juurde. Miks ma siis liiga "hea" olen. Tulen siis mina peale tantsuringi kodu, kaasas Meena ja Sten tuli ka meiega kodu. Ronin oma söögikottidega tuppa ja tuba rahvast täis. Ok, Mete oli helistanud peale kooli ja küsinud, kas tema klassiõde tohib meile jääda, hommikul lähevad siit kooli. Ühesõnaga ööseks. Neil olevat vaja mingi grupitöö teha looduses. No ok, võib ikka! Olen ikkagi "hea" inimene:)

Aga lapsi oli võõraid kokku kolm pluss veel minu 4 last - seega oli mul eile taas 7 last. Ja seda juhtub juba liiga tihti. Ma olen lubanud sõpru külla kutsuda, aga soovitavalt ikka enne minuga sellised asjad kooskõlastada. Tundub, et minuga enam ei arvestatagi siin majas. Igatahes tuleb mul täna oma lastega üks tõsisem jutuajamine ja teeme reeglid veelkord selgeks. Minu headust hakatakse juba kurjalt ära kasutama.

Mis kõige peenem, Mete ei olnud õhtul nõus oma voodit külalisele loovutama ja nii nad siis pirtsutasid siin. Ja külaline Meena voodisse minna ei soovinud, mille Meena ekstra loovutas. Selline tunne oli vahepeal, et kolin lihtsalt välja ja jagagu siis oma maid siin. Lõpuks oli kell juba nii palju, et Mete murdus ja läks ise kööki diivani peale. Kodurahu huvides, nagu alati. Mete on meil selline, kes on pidanud alati järgi andma ja paljustki loobuma väiksemate ja nõrgemate kasuks.

Õnneks kutsus ema meid õhtul enda juurde sööma, üks mure oli seega lahendatud. Hoaiatasin kohe ema, et mul on PALJU LAPSI täna:D Tema ei saanud muidugi aru, mis ma sellega mõtlen, et mul ju ongi neid palju. Kõhud saime vähemalt lihtsa vaevaga täis.

On aga ka üks hea asi halva asja juures. Kui võõrad lapsed oma kodudesse lähevad, ei tundu minu palju lapsi mulle mitte sugugi enam palju. Siis on kohe lust ja lillepidu AINULT nelja lapsega:)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kuidas 4? Sul ju neid 5?..

ShoppingQ ütles ...

Viies on nädala sees koolis, nädalalõppudel tööl, kodus ainult öösel.

Unknown ütles ...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

Attention !!!

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.