Küsimused mulle

18. november 2014

Kas jätkata...

Praegu on selline seis, et kui ma tahan edasi oma blogiga jätkata, siis edaspidi pole mul millestki lihtsalt kirjutada, sest ma ei saa oma vahetuid emotsioone siin enam edastada, kuna elu ei ole nii must-valge. Tuleb ka ette asju, mis ei pruugi kõigile meeltmööda olla, aga on seotud siiski minu tunnetega. Tegemist on siiski  MINU blogi, MINU vahetute mõtetega ja tunded  ja justkui minu veebipäevikuga, mis on küll avalik, aga nagu ma aru sain, siis kõiki teemasid ma siin käsitleda ei tohiks.

Konkreetselt pean silmas seda postitust, mis tekitas suure pahameele lasteaias ja selle tagajärjel kutsuti mind isegi lasteaeda välja (vaibale). Küll arenguvestluse nime all, aga ju see kiirendas minu "letti" võtmist. Ja viisakalt anti mulle teada, et edaspidi ikkagi lasteaiaga asju arutada ja probleeme lahendada, mitte OMA blogis ennast välja elada. Loomulikult oli minu üllatus suur, kui vestlus algas "suure probleemiga" e. minu blogipostitusega :D Võtsin ju esimesel võimalusel ka lasteaiaga ühendust, aga oma tunded ja mõtted panin kirja kohe vastu ööd, kui olin Meenalt "võtta" saanud ja asjadel peas selgineda lasknud ja mingi seisukoha võtnud enda jaoks.

Lühidalt, mis tol lõunasöögi ajal toimus. Juhtunut kirjeldas kasvataja, kellele tol hommikul helistasin ja oma muret kurtsin. Ta kinnitas minu juttu, et selline asi toimus jah. Üks töötatajatest oli näinud, et Meena sööb pelmeene ja oli imestunult Meenalt küsinud: "Pelmeenid on ju lihast tehtud, sina Meena meil ju ei söö liha?"

Nüüd ma jälle siin kurdan kogu ilma rahavale, aga see on ka minu viimane kurtmine!

Lühidalt...MA OLEN PETTUNUD!
 

21 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tegelikult käitusid lasteaiatöötajad ju õigesti, et teavitasid Meenat, et pelmeenides on liha, nemad ei saa endale seda "pisi"valet lubada.

Aga ära nukrutse, sa oled nii tugev küll, et sellisest pisikesest vahejuhtimist ennast mitte häirida lasta! Eks selle avaliku blogimisega ongi nii, et peab jälgima, et kellelegi kolmadale osapoolele haiget ei tee..

Aga jätka ikka blogimist, mina jälgin teie tegemisi iga päev!

ShoppingQ ütles ...

Mul ei olegi ses suhtes mingeid pretensioone. Panin lihtsalt kirja oma tunded, mis mind valdasid. Mind kurvastab lihtsalt, et ma nagu ei tohiks blogis selliseid asju kajastada.
Lasteaia töötajad teevad oma tööd hästi ja professionaalselt, ma ei ütle ühtki halba sõna. Ja ma rõõmustan alati, kui kuulen, et Meena on mõnda lihatoitu vähemalt proovinudki.
Mina kajastasin seda lugu läbi Meena silmade ja oma tunnete...kõik!

jaana ütles ...

Muidugi jätka :) või kasuta parooli värki, vms!

Unknown ütles ...

Peab ikka jätkama. Nii meeldib see blogi.

Anonüümne ütles ...

Ole nüüd, Sa oled nii tugev naine ja võid vabalt oma arvamusi ja tundeid OMA enda blogis kirjeldada. Jätka ikka, Su blogi on nii mõnus lugemine, et mul oleks väga kahju, kui seda enam lugeda ei saaks :(

Aedkutsub ütles ...

Ikka jätkata! Pelmeenidraama . . . :)

Anonüümne ütles ...

Oma blogis võib inimene kõike arvata, lasteaed ei ole kahju saanud ju. Lasteaed on tõeline lasteaed :D

Anonüümne ütles ...

Minule ka väga meeldib see blogi, kuna viimasel ajal on toimunud suur areng. Meeldib stiil, kus kirjutad oma igapäeva muredest ja rõõmudest ja just nii vahetult nagu need on. Edu tegemistes! :)

ShoppingQ ütles ...

Tänan! Ise eelistan ka selliseid blogisi jälgida, kus räägitakse asjadest nii nagu need on. Tegelikult.

ShoppingQ ütles ...

Ma jätkan...head lugemist ja kaasa elamist!

ShoppingQ ütles ...

Kui ma sinu nime näen, meenub mulle, et pean roosid ära muldama ja katma, mitte blogitama.

ShoppingQ ütles ...

Kas nüüd kõike, aga elu ei tasuks nii üks- ühele tõsiselt ka võtta. Ma kirjutan oma lugusid ikka pisikese huumorinurga alt. Kes saab aru, kes mitte...

ShoppingQ ütles ...

Tänan toetuse eest!

ShoppingQ ütles ...

Olen paroolile mõelnud, aga see ei annaks midagi. See oleks sama, mis sahtlisse kirjutada.

Unknown ütles ...

Mina arvan, et see lasteaiatöötaja oleks võinud rõõmuga ja vaikselt pealt vaadata, et laps sööb liha aga mitte vales kohas suud pruukima minna.

ShoppingQ ütles ...

Noo jah, eks meil kõigil võib keel vääratada valel ajal ja vales kohas!

Anonüümne ütles ...

Jätka loomuliklt oma blogiga ja lasteaia kohta nii palju,et eks "king pigistab" ikka sealt kõige kitsama koha pealt..... tõde on ju alati olnud valus kuulata.Edu sulle su tegemistes!

Aedkutsub ütles ...

Muldamiseks on jumala viimane aeg! Katta veel jõuab, enne võib paar nädalat püsivalt miinuses olla.

Anonüümne ütles ...

Ah, ära tee välja, paljud inimesed ongi idioodid. Mind pani mõtlema praegu, et kas TÕESTI on meie lastega tegelevad inimesed nii vaenulikud ja kitsarinnalised? Kurb!

Su blogi on muidugi superluks, midagi hoopis teistsugust.

ShoppingQ ütles ...

Eks ma pigistasingi ju silma kinni. Aga minu mõtted püüti siit blogist kinni, ega ma ju õiendama ei läinud lasteaeda :D Inteligentne nagu ma olen :)))
Aga aitäh blogi kiitmas!

ShoppingQ ütles ...

Tänan!