Küsimused mulle

7. november 2014

Meena kurdab

Meena sööb hommikust ja kurdab: "Need lasteaia lapsed peavad mind saksa lapseks, aga ma ei ole ju. Ma olen eesti laps. Nad ei saa sellest aru".

Ma siis selgitan: "Issi on sul sakslane, emme eestlane - järelikult oled sa saksa- eesti laps".

Meena läheb kurjaks: "Ma tahan Tudvat oma issiks. Tema on ilusam, ei joo õlut ja tal ei ole prille".



 

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas laps räägib tõtt ?

ShoppingQ ütles ...

Pigem fantaseerib.

Anonüümne ütles ...

Garantiiga usalduse alusel antav laen

Kas oled proovinud saada pankadelt laenu ilma edu? Hädasti on vaja raha, et saada välja võla? Vajad raha laiendamiseks või loomist oma äri? Me anda kõva raha laenude ja iga muud liiki laenu, mille intress alates 3% - 5%. Me anda laenu Üleriigilise alates 1,000.00 100 miljoni USD / naela / euro. Me rahastada 100% ja LTV 75% -85% on vara omandamise, Vasta sellele e-post: gtloans@live.com
 
Regards
Tony Belly