Küsimused mulle

28. jaanuar 2015

Ei viitsi

Enda ja Stigi kõhu nimel olin valmis küll täna natukene rohkem pingutama:)
Midagi ei viitsi. On selliseid perioode, kui teen ainult hädavajalikku. Ühiskondlik suhtlemine on soiku jäänud ja mitte ükski vägi mind kodust välja ei saa.

Laste nimel veel pingutan natuke. Meenat viin ikka tantsukooli, et tal mingigi huvitegevus oleks väljaspool lasteaeda. Ja külamajja saatsin ka teda vanaemaga ikka. Ise ma ei tunne mingit huvi midagi teha-on lihtsalt nii. Mugavustsoon ja kodus on nii mõnus olla.

Blogimisega on nii, et kirjutan, kui tahan. Kohusetundest ei tee ma midagi. On mitmeid asju, millest tahaks kirjutada, aga pole võimalust oma mõtteid koondada ja kui midagi koguneb, siis pole võimalust kohe asju kirja panna. Ja nii ta jääb...

Õhtud mööduvad viimasel ajal õppides. Metel ja Stenil on ikka hullupööra õppimist ja tihtipeale on neil minu abi vaja. Aga ega mina ka mingi ajugeenius ei ole lõppude lõppuks. Pean hakkama asju meelde tuletama ja siis selgub, et lapsed teavad kohati rohkem, kui mina. Küll pean ma üle kordama pindalad, ümbermõõdud, teisendamised, omadussõnad, nimisõnad, tekstülesanded, inglise keele (mida ma eales õppinud ei ole). Vana nali on juba seegi, et kaks on parem hinne kui kolm. Kahte saab vähemalt parandada:D

Viimasel ajal tahab Meena, et ma temaga ka hääliksin, arvutaksin jne. Kui kõik kolm sulle ikka peale lendavad ja läbisegi omi asju küsivad, siis jookseb ikka juhe õhtuks kokku küll. Siis ei tule blogimine enam teemakski. Vaatan, kuidas enamvähem üheksaks vaikus majja saaks ja öörahu:D

Täna öösel jauras Meena oma hambavaluga jälle ringi. Juba teist korda lühikese aja jooksul. Kuna meie hambaarst pakkis asjad ja sõitis ära Soome, siis on natukene ebaselge minu jaoks, kuidas ja kuhu nüüd? Ja kuna ma selline ajaga olen, siis laps peab kannatama. Parem muidugi, kui ta magusast eemale hoiaks, sest just peale sellise sodi söömist tal see hambavalu võimendub. Tableti võtmine valu vaigistamiseks on talle ka üle jõu käiv, nii et üle jääb korralik hammastepesu, suu loputamine peale söömist ja magusale EI. Ja mina pean tõsiselt mõtlema, kuhu me arstiaja saaks panna.

Tegelikult on mul veel mitmeid asju südamele kogunenud, millega ma lihtsalt ei suuda tegeleda. Efka, sinu pakkumine on eriti painav. Just see, et ma ei suuda asja käsile võtta ja et asi lihtsalt ära teha. On vaja mingisugust tõuget. Ja ma ootan, et ma selleks valmis oleksin. Ole rahulik, varsti:D Loodan, et sa jõuad veel oodata ja pakkumine on jõus:)

Kodus kohmitsen ma omas rütmis. Täna öösel valutasin ma südant sauna pärast. Viimane kord sauna tehes jäid kõik veed ämbritesse- vannidesse ja mis kõige hullem-katlasse. Ja päris hulga aega on olnud külmakraadid, mis võib hiljem valusasti kätte maksta. Kui veed ära külmuvad, on õhtal ka katel(malm), mis külmeb lihtsalt lõhki ja siis on jama palju. Tegingi hommikul vara tuled alla, et juba tekkinud jää sulama hakkaks ja saaks totsikud-potsikud tühjaks teha.

Puud olen ma ka nüüd hommikul vara tuppa toonud, et pealelõunasel ajal saaks soojade puidega tule ahju teha. Võtan ikka head nõu kuulda ja sunnin ennast takka.

Pesu pesen hea meelega. Isegi voodipesu sai üle pika aja pestud ja väljas kuivatatud. Kuna mu tekil on ainult üks tekikott...jah, kuulete õigesti...siis pidin täna palja tekiga magama. No oli ikka külm küll. Tekikott annab ikka tekile palju soojust juurde. Mul on ju tegelikult tekikoti riie IKEAst olemas ja masin on ka "soe". Võiks ju kätte võtta ja ühe koti kokku lasta, ISE. Ei pea ju laskma seda raha eest kellegil teisel teha. Ma oskan päris ilusasti õmmelda, eriti veel sirget õmblust. Aga mind hirmutab tekikoti suurus (210x200) ja selle välja lõikamine. Aga ma häälestan ennast selles suunas. Oleks ju tore üks uus komplekt voodipesu:)

Olge mõnusad!

7 kommentaari:

Aedkutsub ütles ...

Hambavalu võtab ära nelgitera - läbi proovitud korduvalt. Nätsutada väheke kuni muutub pehmeks ja siis suruda kinni valutava hamba sisse. Paari tunni pärast vahetada uue vastu välja. Kui laps oskab seda selliseks nätsuks mäluda muidugi, ja maitse on ka suht vänge . . .

ShoppingQ ütles ...

Tal teeb valu alt eest hammas. Sinna ei saa suruda midagi ja nelgitera ma teda küll vist ei suuda närima sundida. Ta selline pirts. Aga ma võin talle välja pakkuda selle võimaluse.

Alli ütles ...

Kui alumine esimene hammas, siis pole asi äkki kommides, vaid Meena hakkab endale siiski nn koolihambaid kasvatama? Need alumised esimesed on enamasti need, mis esimesena suhu tulevad ja pärast ka esimesena vahetuvad.

Kui mu mehevend kunagi Aasia pöörase hambavalu sai, siis ravis ta seda Coca-Colaga. Seal viidi ta sellise hambaarsti juurde, kellel hambaarstitooliga samas toas nurgas kanad ringi siblisid ja tema ennast seal monteerida lasta küll ei julgenud. Soovitati siis valutava hamba peal Coca-Colat hoida ja aitas küll, vähemalt nii palju, et 14-tunnise lennu tagasi Eestisse üle elada. Põletikulise hambaga lennata pole just lihtne.
See pole vast kõige õigem asi, mida lapsele regulaarselt serveerida, aga kindlasti on Coca ka maole leebem kui näiteks valuvaigisti. Seda muret vist ka ei ole, et laps keelduks limonaadiga hammast ravimast.

Anonüümne ütles ...

Abja Dentest soovitan!

Aedkutsub ütles ...

Saab ikka ka esihambasse nelgitera suruda. Minu kõige edukam nelgiravi oligi just esihambaga - kuniks hambaarstile aja sain, oli valu ammu kadunud. Hambaarstil jäi üle vaid tuvastada, et näe, närv "ise" ära surnud, polnud isegi süsti enam puurimiseks vaja. Ma talle nelgist igaks juhuks ei rääkinud, kes neid arste teab. :P

ShoppingQ ütles ...

Lastele kindlasti väga meelepärane nipp hambavalu vastu:) Tänan jagamast!

ShoppingQ ütles ...

Tänan, uurin asja!