Küsimused mulle

10. jaanuar 2015

Hiireliim




Kes hiirtega hädas, neile väike vihje, kuidas kiirelt ja ohutult need röövikud kinni püüda. Meil on küll kassid majas, aga keldrisse kass ei pääse. Ja niisama kinni panna neid sinna ka ei raatsi, et nad hiiri püüaks. Ikkagi vabad loomad:) Hiired ka vabad loomad, aga teevad liiga palju kurja ja on ebameeldivad krõbistajad.

Et neid niipalju keldris on, ei osanud ma arvatagi. Ja igavesed volaskid ka veel pealekauba. Alati, kui käisin kartult toomas, märkasin värskelt näritud kartuleid.

Nädal tagasi küsis minu "eks" papi tükki või mõnd kingakarbikaant. Ma ei saanud aru, mida ta sellega teeb. Aga läks hiirejahiks ja oli vaja kohta, kuhu liim pigistada. Ja täna, kui ma kartult toomas käisin - nädal hiljem, oli meeldiv üllatus. Kolm hiirt.




Meie majapidamine peaks nüüd hiirtest puhas olema. Oh, tegelikult mitte, garaazh on ka selline kriitiline koht. Kohe lähen sätin uued püünised üles ja vaatame siis, kuidas saak on:D

Kommentaare ei ole: