Küsimused mulle

22. jaanuar 2015

Küll mul on vahva ema

Pidasime lastega plaani, et täna võiks jälle ujuma minna, kõik kambakesi-mina, Mete-Mari, Meena ja Sten. Stig on kahjuks veel haige ja ei saa kaasa teha ja ta oli väga õnnetu selle üle. Küll ta juba aru saab, mis teoksil ja kuhu minek. Igatahes temaga oli vaja teine plaan teha.

Tegin paar kõnet ja raiskasin ema õhtu jällegi ära ja kutsusin ta Stigile seltsi. Algul oli plaan, et viin Stigi ema juurde, aga ta tundus õige haige olemisega ja koduseinte vahel oli parem variant tal olla. Milleks veel haiget last väntsutada. Tänased väljasolekud vist polnud ka eriti hea mõte, isegi palavik oli 37.8 lapsel.

Ootasime ema ära ja olime kohe valmis teele asuma. Sõit läks kiirelt. Lapsed olid minu rõõmuks sõbralikud ja Stenile-Meenale oli kõik uus ja huvitav. Kui Sten lõpuks taipas, et tegu on Abja Gümnaasiumi ujulaga ja tegu polegi SPA-ga, oli ta natukene pettunud ja küsis, miks me seda varem ei õelnud. Aga ta ju ei küsinud:D Mina ei oska ka kõike ette näha. Niipalju ma siiski ette nägin, et oma föön oli kaasas:D

Steni arvamus muutus ka, kui ta oli kõike oma silmaga näinud. Mulle tundub ka see ujula kuidagi sümpaatne, sest nädal on eelmisest korrast ja ma juba igatsesin tagasi. Just seda mõnusat aurusauna ja karget (28'C) basseini. Mehed saunas rääkisid, et järgmisel aastal tuleb sinna ka soolasaun ja üks mullivann lisaks:D Juhuu!

Mina sain jälle tahtmist mööda ujuda, mis on ikka ülivinge. Täielik luksus. Lapsed toimetasid kes-kus. Mete ja Sten tegid oma vettehüppeid, Meena toimetas lastebasseinis.

Lõpuks pesime endid korralikult puhtaks. Tüdrukutel mõlemil said juuksed pestud, mis on ise juba suur edusamm. Kõik sujus rahulikult, ilma suurema kärata. Lapsed olid koosveedetud mõnusa õhtuga vees väga rahul.

Ja nüüd üllatuse juurde. Jõume meie koju ja soe söök oli meid ootamas. Stig oli kohe magama jäänud peale meie lahkumist ja ema pole harjunud niisama käed rüpes istuma. Käsitööd tal polnud ka aega kaasa võtta. Seega otsustas ta, et hakkab süüa tegema. Koorega keedetud kartul tema enda korjatud metsaseente kastmega. Meena oli üliõnnelik ja sõi kohe kaks korralikku portsu. Vat see on söök täpselt tema maitsele.

Lõpetuseks tahan õelda, kui tähtis on tugivõrgustik sinu ümber. Eriti, kui peres on lapsed. Aitäh emale, kes võimaldab meil selliseid käimisi!

Kommentaare ei ole: