Küsimused mulle

13. jaanuar 2015

Tahaks reisida

Ainult unistustes oleme tõeliselt vabad
John Keating

Nagu ma eile hilisõhtul  Shoppingq FB-i lehel juba hõikasin, siis mul on meeletu kihk kuhugile reisida. Tahaks kuhugile minna, midagi näha, midagi avastada, oma vanu armsaid kohti külastada jne. Selline "kuhugile minna" tunne tekkis mul ka vahetult enne jõule ja nüüd jälle. Tavaliselt see võimendubki kevade poole, minul vähemalt. Eks see 2011 aastal Saksamaale kolimine sai ka alguse varakevadel. Instinktid:D

No ja eile õhtul oli see instiknt taas nii tugev, et võtsin kätte ja uurisin netis oma võimalusi. Loomulikult tahaks ma minna koos lastega. Mitte kauaks. Tahaks minna näiteks kevadisel koolivaheajal, kõik lapsed kaasas ja teha üks meenutustiir Saksamaal-sealkandis, kus meil iga nurk tuttav on. Ma kujutan ette, et lapsed rõõmustaksid samamoodi, nagu mina. Päriseks nad minna ei taha, aga vanu sõpru vaatama küll. 2-3 päevaks ja naudiks lihtsalt nädal aega maailma, ka sinna-ja tagasisõitu:)

Lõin lahti sellise hea lehe nagu booking.com ja sisestasin soovitud sihtkoha, et leida meile kõige soodsam majutus. Tegu ikkagi nelja lapse ja minuga. Jaskar arvatavasti ei viitsi seda titerallit kaasa teha (tuleb uurida). Ja kellegi kukile me ka minna ei tahaks. Vajame kohta ööbimiseks soovitavalt koos hommikusöögiga. Päevad suudame ise sisustada.

Kõige ahvatlevam pakkumine on 12 km meie endisest külast (Beuchte), kus me kaks ja pool aastat elasime. Linnake nimega Goslar, külalisteamaja Lydia. 2 ööd koos hommikusöögiga neljale lapsele ja mulle maksaks 160 eurot.

Teine väga hea variant ööbimiskoha leidmiseks on Saksamaal väga populaarsed kohad Jugendherbergen. Meid huvitaks siis konkreetselt Jugendherberge Goslar. See oli ühtlasi ka minu esimene töökoht Saksamaal. Nii et olen vägagi kursis, kuidas seal asjad toimivad ja millised võimalused on. Koht on ilus ja linn käejala juures. Hommikusöögid rikkalikud (olen ise neid ettevalmistanud külastajatele). Toad lihtsad, aga kõik vajalik on olemas ja hinnad soodsad. Selliseid kohti on palju üle Saksamaa, igas kandis. Seal oleks neljale lapsele ja mulle kaks ööpäeva koos hommikusöögiga 158.10 eurot (mina 25.50, lapsed 17.85, 2-aastane tasuta). Broneerida saab interneti kaudu ja kõik lihtne ja loogiline.


Sellised unistused mul jälle. Õhtuti lendab mu mõte eriti lennukalt ja suurelt. Õnneks suudan hommikuti alati kainelt mõelda ja kujuta ettegi, et peaks kuhugile minema hakka. Ja eks mu suurim soov oleks seda teha üksinda ja rahus, aga see ei tule loomulikult kõne allagi.

Ja kui nüüd väga kainelt mõelda, siis oleks vaja autot enne tõsisemalt remontida, et sõiduvahend ikka kindel oleks ja kogu reisi vastu peaks. See oleks juba pool võitu:D

Raha olen ma iga kuu natukene kõrvale pannud ja aega on veel koguda, nii et päris ulmeline see plaan ei olegi. Unistused viivad edasi!

Unista, nagu elaksid sa igavesti, ela, nagu sureksid sa täna
James Dean

Kommentaare ei ole: