Küsimused mulle

15. jaanuar 2015

Tüdrukute õhtu

Täiesti ekspromt, ilma pikalt ette planeerimata, kujunes tänasest õhtust välja päris omanäoline õhtu. Suurema osa ajast veetsime basseinis ja aurusaunas-koos oma küla "eitedega".

Alguse sai kõik ühest lihtsast armsast üleskutsest ühes FB-i suletud grupis. Ma ei väsi kordamast, kui hea see FB ikka tegelikult on. Keegi armas inimene otsustas, et läheb täna ujuma ja hea inimesena kutsub ka teisi soovijaid kaasa. Kolm vaba kohta oli saadaval.

Olin parasjagu Viljandis, kui seda pakkumist nägin ja kihk oli ka minna. Eriti, kui ujumine momendil vägagi ära kuluks. Kohe ma soovi ei avaldanud, sest mine tea, kaua autoga aega läheb. See oli siiski esmane prioriteet.

Koduteel aga oli kindel, olin kenasti ajas ja avaldasin soovi pundiga liituda.

Sihiks oli üsna hiljuti valminud ultramoodne Abja ujula. Isegi selline pisike mini-SPA võiks õelda. Olin väga huvitatud, kuidas see ujula võrreldes Nuiaga on ja vahe on nagu öö ja päev.

Esmane mulje oli väga sõbralik ja meeldiv. Ruumid suured ja avarad. Käepaelad integreeritud kapivõtmega. Töötajad vastutulelikud ja koostööaltid. Kõik näidati ja seletati, kus ja mida. Olime ikkagi "uued" ja ei osanud esiti ei astuda ega istuda:D

Pilet täiskasvanule €4.50, 10 aastasele €1.00. 10-ne korra pilet €30.00, mida saab ka jagada sõbra/sõbrannaga.

Kohapeal olemas võimalus ujumismähkmete soetamiseks ja ka joogivalik. Üks lastebassein, üks normaalmõõtmetega bassein. Aurusaun temperatuuriga +45 kraadi ja tavasaun. Pesuruumis võimalus ka beebivanni kasutada. Ruumid mõnusalt soojad.

Alustasime soojenduseks beebibasseiniga. Seal oli temperatuur +32. Alustuseks mõnus ja saime ka ühtlasi mullidel endid masseerida lasta. Edasi läks teekond aurusauna. Ma pole suur sauntaja, aga seal oli küll mõnus istuda. Veel parem oleks olnud pikali ja vihaga, aga see oli populaarne koht, nii et ruumi laiutada ei olnud. Uksel olid isegi lätikeelsed manitsussõnad, et peale sauna
tuleb ennast loputada. Higiselt basseini hüpata oli keelatud. Ja kui mõnus oli kuumast saunast minna kargesse vette ja ujuda niipalju kui süda lustis. Ei pidanud kedagi valvama ega talutama. Olin ilma väikelasteta:D Mete oli küll naasas, aga tema on juba iseseisev ja sai ise hakkama.

Rahvast oli vähe, kui meie jõudsime Tasapisi aga muudkui kogunes inimesi. Isegi oma onutütart kohtasin saunalaval. Tavaliselt näen ma teda ainult läbi arvutiekraani. Lätlasi oli ka hulga, sellest ka lätikeelsed sildid:D

Tõeliselt lõõgastav õhtupoolik. Silmaring avardus ja mõnus vaheldus argiellu.

Kui juba kodust välja tuldud, otsustasime ühiselt veel Mulgi Kõrtsi külastada ja lubamatult einestada peale kuute ja peale pisikest trenni. Lasime kõigel heal liiva joosta. Ägisesime, kui olime lõpetanud. Nii et sel korral null ring. Aga kohvik oli minu jaoks uus leid ja tasus seda riski ära. Jälle üks uus koht, mida vahest külastada.






Aitäh tüdrukud, järgmise korrani!

3 kommentaari:

Liisi ütles ...

Vahva oli Teid näha!

Unknown ütles ...

Teinekordki!

Karmen ütles ...

Sa olen nii tubli naine ja võiksid igal võimalusel puhata, sest 5 last ja muu elu väsitab kindlasti. Endal mul on vaid üks laps ega kujuta reaalselt ette kui palju sa pingutama pead. Suure huviga loen postitusi. :)